PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, March 28, 2012

Kenapa PAS sampai begini sekali menagih undi Cina?

Unsur-unsur liberalisme dan pluralisme dalam PAS semakin ketara kebelakangan ini. PAS bagaikan dilanda ombak tsunami yang tidak dapat dihalang oleh mana-mana elemen Islam konservatif sekalipun. Sebaliknya, PAS berbangga dengan perubahan yang mereka sedang lakukan sekarang, dengan memberi alasan kononnya ia adalah tindakan perlu demi menunjukkan yang Islam itu maju dan Islam itu tidak menyusahkan.


Ishak Yurin, Timbalan YDP PAS Kuala Lumpur

Bagaimanapun, kefahaman dan amalan yang ditunjukkan oleh para pemimpin PAS, adakalanya banyak menyentuh akidah dan tidak sekadar bersifat hubungan sesama manusia sahaja. Namun PAS tidak menghiraukan kepentingan akidah sebaliknya yang dipentingkan adalah pengaruh serta undi yang bakal diperolehi dari kaum bukan Islam. Selebihnya baca DISINI.

- Seli13.com

5 comments:

  1. Pas sudah tentu ada jawapan nya yang tersendiri bila hal begini berlaku..agak agak apa jawapan nya ?

    ReplyDelete
  2. PAS mesti kembali berpegang kepada prinsip asal dan jangan semata-mata hendak raikan suasana politik. Kita berpolitik lebih daripada berpegang kepada panduan syarak

    ReplyDelete
  3. Mereka ini suka putar-belit. Dahulu mereka kata macam-macam kepada Melayu dan UMNO termasuk kafirkan ahli-ahli parti itu. Sekarang mereka jilat balik kata-kata itu. Mereka bersekongkol dengan DAP. Orang Islam patut bercakap benar, ikhlas dan jujur.

    Ini bukan perjuangan sebenar Islam. Tukar sahaja nama kepada Parti Pak Turut Se-Malaysia kalau nak jaga sangat hubungan dengan rejim DAP

    ReplyDelete
  4. Hah eloklaa tu,lepas ni USTAZ pulak pakai baju orennnnnnn..
    MANA PUNYA CARA DAKWAH PAS RUJUK NI!!!!

    ReplyDelete
  5. Penyokong yang sokong mereka pun dapat sepanggu. Beruntung yang akan mendapat azab Allah.

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox