PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Monday, March 19, 2012

Fulamak keluar lagi video seks terbaru Anwar Ibrahim di Bangkok

Fulamak kali ni keluar lagi koleksi terbaru video seks Anwar Ibrahim lebih terang yang dirakam di Thhailand. Katanya kali ini rakaman berdurasi agak panjang dan hari ini baru sebahagian mukadimahnya sahaja.


Tunggu sedikit masa lagi yang sesuai akan dikeluarkan rakaman penuh video seks Anwar yang sedang melanggan pelacur Thailand kelas atasan. Tujuannya satu supaya rakyat Malaysia sedar bahawa pemimpin kesayangan mereka hari ini dilanda krisis 'moral' paling teruk dan tidak layak untuk menjadi pemimpin apatah lagi pemimpin negara.

Baca lagi di >>PAPAGOMO<<

3 comments:

  1. Biar betul ar. Aku tengok cadar diatas tu tak sama dengan cadar dalam video di bawah tu. Begitu juga dengan katilnya. Tapi kalau mu belum keluar yang ori, aku nak tunggu yang ori lah. Yang tu aku tahu kau acah-acah je. Keluarkan jangan tak keluarkan bro.....

    ReplyDelete
  2. kasi keluar bro.. tunjuk pada rakyat siapa silaknat anuar ni. Pi surau dia solat, pi thailand dia sumbat.

    ReplyDelete
  3. Belom abis Edit ke weii?? Kahkahkahkah

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox