PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, May 25, 2012

Shamsidar nyaris kena lempang dengan Wan Azizah di luar mahkamah semalam


Shamsidar asyik tenung Anwar ketika di Mahkamah Sesyen

Semalam Anwar Ibrahim dan Azmin Ali telah dituduh di Mahkamah Sesyen atas kesalahan menjadi dalang untuk mencetuskan huru hara ketika perhimpunan Bersih 3.0. Kedua-duanya masing-masing mengaku tidak bersalah di atas tuduhan yang dikenakan terhadap mereka.

Namun, apa yang penulis ingin ketengahkan disini, mungkin ada yang perasan dan mungkin ada juga yang sengaja mengambil sikap buat tidak tahu tentang dua pengapit yang mengiringi mereka.

Anwar diiringi oleh isterinya Azizah Ibrahim manakala Azmin Ali pula ditemani isteri ‘kesayangan’ Shamsidar Tahrin. Adakah anda perasan watak keempat mereka ini ketika keluar dari mahkamah sesyen yang mana gambar mereka sempat diambil oleh wartawan Utusan Malaysia?

Cuba anda perhatikan betul-betul pada gambar yang disiarkan di muka depan akhbar Utusan Malaysia bertarikh 23/5/2012. Meskipun Anwar berada di sebelah Wan Azizah, Shamsidar asyik memberikan perhatian kepada Anwar dengan tenungan mata yang pada hemat penulis penuh dengan ‘seribu makna’. Jelingan Shamsidar kepada Anwar begitu terserlah sekali yang kita tidak boleh lupa tentang ‘kisah peribadi ghairah’ yang membabitkan mereka berdua sebelum ini.

TENGOK MEMEK MUKA WAN AZIZAH

Manakala jika kita perhatikan kepada memek muka Wan Azizah jelas sekali menggambarkan bahawa Anwar hanya milik dia dan tidak boleh dikongsi oleh sesiapapun meskipun Shamsidar tidak mengendahkannya.

Ternyata Wan Azizah masih memendam perasaan dendam terhadap Shamsidar yang boleh diibaratkan sebagai duri dalam daging dalam keluarganya. Memori lama memang sukar untuk dipadam dengan begitu mudah apatah lagi ianya dikaitkan dengan skandal seks yang membabitkan Anwar Ibrahim dengan Shamsidar Thahrin.

MUKA DEPAN AKHBAR UTUSAN BERTARIKH 23/5/2012

Malah, nampak jelas Air muka Anwar seakan-akan teruja dan begitu gembira apabila Azmin turut membawa isterinya ke mahkamah. Wajah Anwar ketika itu jelas gembira dengan kehadiran Shamsidar meskipun ‘dibenteng’ oleh Wan Azizah. Tahniah kepada wartwan Utusan Malaysia kerana berjaya  ‘snaping’ gambar yang memang kita tunggu-tunggu sejak sekian lama.

Pendek kata, sudah terang lagi bersuluh bahawa kisah cinta dan skandal seks yang selama ini diperkatakan antara Anwar dan Shamsidar ada benarnya.

Nik Aziz setuju dengan Karpal calon
bukan Melayu sebagai Perdana Menteri

Seperkara lagi yang penulis ingin utarakan disini berkaitan kenyataan terbaru yang dibuat oleh Karpal Singh bahawa beliau akan berusaha keras dengan apa cara sekalipun untuk menjadikan Perdana Menteri dikalangan bukan Melayu atau lebih senang jika penulis katakan bahawa Perdana Menteri bukan Islam dikalangan Pakatan Rakyat.

Cerita mengenai kebiadapan Karpal Singh terhadap Islam dan Melayu memang sudah diketahui umum kerana sebelum ini banyak perkara yang membabitkan permuafakatan Islam senantiasa ditentang oleh Karpal.

Lebih teruk apabila ada dikalangan umat Islam di negara ini yang dilabelkan sebagai ulamak masih menaruh kepercayaan kepada Karpal Singh. Cerita terbaru yang penulis dengar Nik Aziz sekarang ini sudah memberi laluan mudah kepada DAP untuk meletakkan calon dari kalangan kafir harbi.

Jika benar Nik Aziz sudah memberi memberi laluan mudah untuk DAP mencari calon dikalangan bukan Islam sebagai Perdana Menteri, apa kata pengikut mereka termasuklah Presiden PAS Hj Hadi.

Adakah kesemua pengikut PAS akan menyokong pendirian Nik Aziz untuk menjadikan Malaysia dibawah Perdana Menteri kafir harbi? Penulis tidak hairan jika Nik Aziz terpaksa mengikut telunjuk DAP kerana sudah banyak bukti yang mengaitkan mereka (PAS) ke arah itu.

P/S : Ingat PAS ingat Al Arqam kerana mereka telah membawa kesesatan kepada umat Islam di negara ini.

13 comments:

  1. kalau tak ada angin masakan pokok boleh bergoyang.




    mamat manjoi.

    ReplyDelete
  2. 2 memek muka yg ceria + 2 memek muka yg tak berapa nak ceria. Azmin n kak wan... mereka jumpa 'madu' mereka masing2. Ahaks!!

    ReplyDelete
  3. aduiii tak kusangka rupanya kak wan muka benggang jer kat sidar tu bro. Nak marah nanti balik rumah kena penampar kat bapak anwar lagi pedih..nak tak nak simpan dalam hati je..kesian aku tengok wan azizah..

    ReplyDelete
  4. isteri ko, isteri aku jugak,,,hehehehehe
    sharing is caring bro.....

    ReplyDelete
  5. PERSOALANYA KENAPA ASYIK ANWAR YANG KENA TALA SEDANGKAN NAJIB AL TANTUNYA SAMPAI KE HARI INI MASIH TAK JAWAB SEPENUHNYA HUBUNGAN SEDAP DENGAN BETINA MONGOLIA??? BAGI AKU PENULIS NI SAMA SEPERTI SAMPAH BUSUK YANG SUKA BUAT FITNAH. ALLAH MAHA BERKUASA INGATLAH BAHAWA MUSIBAH SENTIASA MENUNGGU BAGI ORG YG SUKA FITAH SEPERTI KO BAHALOL!!!!

    ReplyDelete
  6. Pada Anon 17.42. Ko yg bodoh elok diam. Dah terang lagi bersuluh lah yg kita perkatakan bodoh!!! Si Aljuburi 2 sume org dah tahu dan bukak lah mata sikit bangang!!! Perihal Najib dan Altantunya 2 ko tahu ke? Atau Bang Nuar dah toron belakang ko sampai apa pun dia ckp ko percaya? Mmg bodh dan bangang betul ko ni!!!!!

    ReplyDelete
  7. Anon 17:42

    Hang ni bercakap atas dasar buta mata hati sebab tu yang benar hang buat tak tau. Memang jenis manusia yang tak pandai cakap guna kepala lutut buka guna akal. Ada otak sangkut kat kote hang tu pi bawak mengadap al juburi. Fikirla dengan akal waras mesti ada sebab kenapa ramai pemimpin utama ramai dah keluar pkr sebab mereka tahu balasan Allah jika ikut manusia yang bertopengkan iblis.

    ReplyDelete
  8. Bangang Anon 17.42

    Knapa senyap, tak berbunyi? Padan muka ko, meludah kelangit, terserepuk ke muka sendiri...kahkahkahkah

    ReplyDelete
  9. BLOG PENCACAI JILAT PELAHAP DAN KAKI RASUAH MAKAN DUIT RAKYAT NAMA YANG SESUAI DIBERIKAN KEPADA KAU NAJIB AL JUBUR AL TANTUNYA

    ReplyDelete
  10. anon 17.42
    kalau nak bercakap biar ada fakta jangan ikut perasan ,apa bukti kau tentang najib dan altantuya main cakap ikut sedap kau aja.kan pm dah bersumpah....tu abang anuar kau bila nak bersumpah pasal liwat.

    ReplyDelete
  11. cuba tgk memek muka azmin aiskrim pulak.... bini die anwar balun, pungkoq die pn anwar balun...

    ReplyDelete
  12. Dlm hati samsidar ada cinta
    Jiwa azmin penuh memori
    Gelora hati wan azizah penuh makna
    Idea anwar kepentingan peribadi

    -gila seks-

    ReplyDelete
  13. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Over 160000 men and women are utilizing a easy and SECRET "liquid hack" to drop 1-2 lbs each and every night as they sleep.

    It's painless and works with anybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Hold a drinking glass and fill it with water half glass

    2) Then follow this weight loss HACK

    and you'll become 1-2 lbs skinnier when you wake up!

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox