PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Tuesday, May 01, 2012

Skandal seks Azmin Ali didedahkan

Nampaknya sekali lagi negara kita dikejutkan dengan berita hangat skandal seks terbaru melibatkan Azmin Ali dengan seorang wanita. Satu babak dilakukan di kawasan seakan-akan ruang tamu manakala satu lagi dirakam di dalan tandas.

Aksi 'oral seks' ini dipercayai dirakam oleh 'hidden camera system' berteknologi tinggi kerana resolusi pada gambar yang dipaparkan amat cerah. Apapun, skandal terbaru ini sekali lagi boleh dijadikan senjata dan modal untuk menyerang pakatan rakyat habis habisan.

Gambar ini dibuat secara prinscreen dan sumber asalnya adalah video...



 






23 comments:

  1. Boss dah ada, Kakitangan dah ada. Isteri kakitangan pun dah ada. Isteri boss tak akan takde? Kalau semua ada, Anak boss pun mesti ada...PKR, Puki-Kote Rolling----Action!

    ReplyDelete
  2. Kemera besi...., undi pr masuk syurga buatlah apa pong ... Undi pas ulaq dalam semak nik n jis kata balasan syurga.... Pasal tu nyawa panjang.... Kemuncak hidup belum sampai.

    ReplyDelete
  3. hidup pakatan rakyat tunggu kena musibah Allah sebab banyak berbohong kepada rakyat...

    ReplyDelete
  4. Aku Sayang Tun Mahathir1 May 2012 at 02:19

    ..Cutttttt....!!!!!!!!

    Azmin!!..kote lu kecik sangat laaa....nanti wa panggil kote bengkok ganti..!!!

    ok..shooting standdown...wait fr BABI ....!!!!

    ReplyDelete
  5. aku rasa video terhebat azmin ni memang ada dengan memberi kita...tak sabo bro biar dah lapuk tapi kena kasi panas balik sebab nak tutup mulut longkang puak puak pakatan ni yang boleh aku labelkan penjahat terhebat alaf baru untuk memporak perandakan keharmonian kaum di negara ini..

    ReplyDelete
  6. biar betul gambo ni cam buat jer???

    ReplyDelete
  7. Di dunia, hukuman bohong ini selagi ia tidak melibatkan wang atau kerugian pada pihak lain, mungkin ia tidak nampak penting atau isu besar..

    Dalam kehidupan zaman sekarang nampaknya membohong bukan lagi menjadi perkara haram atau makruh atau sekurang-kurangnya sunat tetapi telah menjadi WAJIB kerana mahu menutup keingkaran yang dilakukan. Terutamanya jika terdesak untuk menyelamatkan periuk nasi atau kawah nasi masing-masing.

    Sebenarnya, berbohong ini amat buruk kerana sekali anda berbohong anda akan pasti terpaksa berbohong dengan lebih banyak. Bohong kedua itu untuk menutup bohong pertama. Begitulah seterusnya.

    ReplyDelete
  8. masyaAllah kalau inilah moral pemimpin kita, mungkin akan mengundang bala Allah..

    ReplyDelete
  9. Fuh, rugi takde tarikh atau masa kat video tu.Kalau tak, kita kasi terjah macam pork syeikh tempohari. Jambu rafizi gak yang tolong lapkan lelehan eskem pork syeikh......

    ReplyDelete
  10. Azmin duit ratus juta beb, takat tiket syurga Pas tu berkepuk2 dah dia beli ngan Anwarinas dalam Pas tu.

    ReplyDelete
  11. Tak Habish2 Serangan Sekssssss Je? Dah Naik Muak Dah... Macamlah Pemimpin Pemerintah Sekarang BERSIH Sangat...

    Seranglah Secara Professional Sikit.... Kalau Betul Dia, Bodoh Lak Si Azmin Ni Sampai Aksi Panasnya Dirakam Eks???

    Belum Nak Percaya Lagilah... Cuba Yang Lain K???

    Asal Bajunya Lain2 Eks?
    Asal Gambar Pompuan Tu Dikaburkan Dan Gambar Azmin Tidak.... Apa Tujuannya...?

    ReplyDelete
  12. sy nak tengok video. tolong la upload kat mana2 blog....... lahanat ni tak boleh dibiar lepas.....

    - gila seks-

    ReplyDelete
  13. BUDAK YANG KOMEN ATAS 'GILA SEKS' NI MENGAKU LA MAMAT DALAM VIDEO TU ADALAH AZMIN ALI..... JOM KENGKAWAN KITA SMASH DIA........ PADAN MUKA MU.

    - GILA SEKS-

    ReplyDelete
  14. gambar no 4 dan no 5 syok la tengok..... AZMIN ALI KAKI SEKS, CURANG, PENIPU, PEMANIPULASI dan BACUL.... Keluarkan la statement bela diri kalau berani AZMIN MANGKUKKKKKKKKKKK TANDASSSSSSSSSSSS

    - GILA SEKS-

    ReplyDelete
  15. gambar no. 6 budak pompuan tu gelakkan kote AZMIN ALI... HAHAHAHAHAHAHAHA.... Jom berfikir mungkin kah ini ada kaitan dengan hubungan sulit SAMSIDAR isteri AZMIN dengan ANWAR IBRAHIM LAKNAT........ Renung-renungkan minda yang waras.....

    - gila seks-

    ReplyDelete
  16. saya setuju dgn komen2 kawan2 di ruangan ini kerana tidak jumud dan emosional seperti kumpulan taksub yang berdolak dalik. Tuan Ibrahim tuan Yesman nyatakan isu seks azmin mainan BN.Kalau macam tu, semua yang kena batang hidung umamak angkat sendiri ini tak betul.....Tuhan saja yang tahu tetapi Tuhan telah berikan fikiran bukan satu hala dan taksub.

    Yes, correct, Pasir Panjang.

    ReplyDelete
  17. Sah, azmin dan anwar sama saja. Samsidar pun tahu tapi azizah saja menidakkan terbuka. mesyuarat je dgn samsidar tu. Ini di warkan oleh pembangkang sebagai kerja BN. cari sendiri orang dalam yang bermusuh dgn sokong yahudi dan LGBT....

    Tuhan lebih ketahui.

    ReplyDelete
  18. Ishh....issh...Semua kes Skandal Skarang sma jak method.. kenapa kaburkan gambar klu benar2 Ori...Stakat Photoshop camni.. kacang jer..beb..hahahaa. Tolong tunjuk gaya pro sikit baru kurang orang nak pertikaikan..hahahaha.. Stakat kerja camni tak payah nak panggil pakar untuk analisis...hahahaha

    ReplyDelete
  19. Kuat sungguh seks pemimpin PKR ni.Lepas anwar, Badrul yang bad dan kini azmin. Kalau macam tu lebih baik jual ubat kuat daripada main politik kotor hasut rakyat demo dan fitnah pemimpin kerajaan.

    Parti Kuat Randok, Manjoi.

    ReplyDelete
  20. kasihan aku kat mamat ais krim ni,dahla bini kena bantai dengan kote bengkok ANUWAR,penakut,bacul pulak tu...patutla bini dia pun lari....
    Pada aku senang jaa...taubatlah,nik ajis pun akan ampunkan engko sebab duduk dalam satu pakatan..klu UMNO jangan harap nak dapat ampun..Fatwa gila!!!!
    Teruskan aktiviti tak bermoral ni..sbb engko sama ja perangai dengan ANUWAR...dah sampai tahap gaban..hanya malaikat ja boleh hentikan perangai busuk,jijik,hina dan salah niiii.
    -semanggol-

    ReplyDelete
  21. KLU DAH BEREBUT JAWATAN MB...INILAH JADINYA...MINUM SEKALI,MAKAN SEKALI..NAK CAPAI MATLAMAT PUNYA HAL KENALAH CURI2 AMBIK VIDEO...
    KHALID KATA: "No Comment"...(padan muka hang assminnkrimm)

    ReplyDelete
  22. mamat nie pon nak popular gak cam idola dia anwar ibrahim...sumpah pon x berani n buat repot pon x mahu sama je kan perangai dua orang nie...perjuangan diorg ni untuk kepentingan diri je bukan untuk rakyat pon...tengok sendirila...anwar sendiri cenderung dengan biseksual sebab itu dia menyokong seksualiti merdeka...dalam agama pon menolak orang yang bermuka muka nie..di depan dia jadi lain dibelakang dia boleh jadi orang lain macam sumpah-sumpah, dalam agama juga melarang pemimpin yang mengamalkan perkara yang dilarang oleh tuhan menjadi pemimpin kepada sebuah negara...jgn biar anak bini terjebak sama dalam perkara kotor tu bawak bertaubat...yang bini plak jgn plak sokong suami yg haprak cmtu satu keluarga nti jd haprak....x faham faham lagi...fikir dulu sblm buat...fikir rakyat dulu bkn fikir nak jadi pm je aper da....
    -bro iq-

    ReplyDelete
  23. So skrg mcmana kputusan mahkamah kawan2 macai sekalian? Makk sana fitnah sini main ikut org ja mcm lembu kena tarik hidung. IQ rendah, xdak political knowledge pun sibuk nak cakap hal politik jgk. Kesian, kurang pandai. Macai sucks!

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox