PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Tuesday, May 01, 2012

Video : Anwar dikecam peserta Bersih 3 dalam sidang media!

Salah satu dalah tuntutan Bersih mendesak kerajaan memberi kebebasan kepada media Pakatan Rakyat. Namun, adakah rakyat terfikir bila melihat video di bawah Anwar kelam kabut untuk menjawab soalan yang dikemukakan oleh salah seorang penyokong Bersih dari kaum Cina yang mempertikaikan  pihak penganjur melakukan aksi ganas terhadap pihak polis.

Meskipun beliau bukan dari kalangan wartawan, soalan yang meminta penjelasan Anwar berhubung provokasi peserta demo ketika perhimpunan Bersih 3 mengakibatkan nada Anwar seolah-olah tidak berpuas hati kepada pemuda berkenaan.

Balik-balik pihak polis dan UMNO yang dipersalahkan menyebabkan sidang media berkenaan menjadi semakin kecoh. Jawapan yang diberikan Anwar tidak memuaskan hati pemuda berkenaan kerana dia yakin pihak polis ada garis panduan dalam menjalankan tugas mereka.

Nampak sangat Anwar bukannya manusia berani seperti yang dilabelkan oleh istetinya sebagai anugerah Tuhan. Bahasa badan yang ditunjukkan oleh Anwar ketika cuba mengelakkan soalan pemuda itu menggambarkan watak cuba mencari idea bagaimana untuk menegakkan benang yang basah. Yang jelas Anwar memang layak dan  memenuhi kriteria sebagai KAKI PEMBOHONG yang tiada tandingannya.

Akhirnya sudah menjadi kebiasaan pemuda itu atau sesiapa sahaja akan dipapah keluar oleh konco-konconya bagi mengelakkan diri daripada terus dikecam meskipun dari kalangan peserta demo Bersih 3.

LAYAKKAH WATAK INI MENJADI PEMIMPIN NEGARA???? 

9 comments:

  1. An answer from a so called PM in waiting that is beyond words. You now blame it on your supporters...You said: "it shows that they don't care, ambil gambar". If you really CARE for a peaceful rally you have tried your level best to calm them down and make a stand against violence and riot! You led them on... You purposely led them on. Hati Syaitan! Wei these are generations Y and Z and they are not stupid. Oh my! I pity you as you still have dreams to be a PM, you better watch out as you will have many sleeping enemies!

    ReplyDelete
  2. Hati yang busuk takkan dapat disorokkan bau nya. Semakin lama, semakin kuat busuknya, sehingga memenuhi ruang. Bila sampai masanya, punca bau busuk itu akan di cari dan di buang jauh-jauh dari ruang itu.

    ReplyDelete
  3. Hahahahahahaha dah tak dapat nak jawab suruh halau orang tu keluar......bangang la ko Anwar.......tu lah kalau terlampau menipu di balik nama ISLAM.... Allah tu maha adil , ko tunggu je lah balasan ALLAH nanti.....

    ReplyDelete
  4. apa tak dikecamnya, sudah terang lagi bersuluh.Begitulah video seksnya, sudah curang lagipun kotenya besar buluh...ho ho.

    ReplyDelete
  5. Apa tidaknya. Memang benar,sudah terang lagi bersuluh di bersih 3.0. Begitu dgn video seksnya juga. Sudah curang, sama dgn batang buluh....ho ho.

    ReplyDelete
  6. Anwar tak kemana pun dalam akedemik. Tapi masa di U dulu dah jadi hero demo di baling tempat manusia pekak badak ramai. Apatah lagi sekarang sering cari idea demo menarik sokongan orang2 cina. Mengundi dah tak lama lagi. Orang cina akan diberi kuasa veto oleh beliau. Dia tu nak jadi PM saja, orang melayu dan india boleh tahan lagi boss!

    ReplyDelete
  7. Apa bersihnya. kotor macam kote dia dgn azmin yang tersebar.Itu merosakkan bumi Allah. Minta sangat beliau dan Azmin bersihkan Ketua srikandi PKR yang mulut becok tu. Dgn azmin padam dia. Patutla wanita dan srikandi PKR suka kepada AA ni.

    Tualang sekah.

    ReplyDelete
  8. Boss, apa kata zuraida kamarudin, fauziah dan anak pempuannyayang kononnya hebat? depa suka agaknya bersihkan 2 pimpinan mereka tersebut?

    balin batu kena tangan.

    ReplyDelete
  9. YAA MUHAIMI YAA MUHAIMI YAA MUHAIMI.HIJAB ALLAH MENGENAI PERILAKU MAKHLUQ INI SUDAH TERBUKA.MANUSIA YANG GELEMAQ HATINYA SAHAJA TAK AKAN TAHU.

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox