PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Friday, May 04, 2012

Pengganas Bersih 3 belum ditangkap, Anwar ajak rakyat berdemo di Johor besok

Belum sempat lagi polis nak menangkap peserta banggang Bersih 3 baru-baru ini, aku diberitahu oleh seorang rakan di Johor bahawa Anwar bersama konco-konconya pemimpin Pakatan Rakyat termasuk Hj Hadi dan Guang Eng akan mengadakan demo sekali lagi di Johor.

Dengar khabar kali ini Anwar dan bapa komunis termasuk Hj Hadi naik mengajak rakyat berdemo pasal tanah kononnya 'Demo Tanah Rakyat. Katanya demo ini akan digerakkan oleh pertubuhan entah dari mana yang menggelarkan diri mereka Gabungan Tanah Rakyat (TANAH).

Nampaknya Anwar dah tak makan saman langsung tidak takut dengan undang-undang di negara ini. Mereka semakin syok bila berjaya mengajak rakyat berdemo di tepi-tepi jalan. Mengikut apa yang diberitahu oleh rakan saya, Anwar dan konconya akan berdemo pada esok (5/5/2012) dekat plaza Angsana, Johor dalam pukul 2 petang.

Saya tanya siapa yang menjadi penganjur?? jawabnya setakat ini tak tahu lagi NGO mana yang terlibat dan mungkin pada firasat aku, JIN TANAH kot yang selalu bergayut kat kepala KOTE Anwar.

Kepada memberi bloger yang berdekatan, bolehlah jenguk-jenguk agenda banggang Anwar Ibrahim kat plaza Angsana pada esok hari boleh tahu apa pandikuty bedebah ni nak auta pada orang Johor.

9 comments:

  1. kau biar betul yang bershit pun masih diburu nak buat hal lagi....kesian sikit kat polis tu nak jugak dia rehat dengan family...kesianla kat polis

    ReplyDelete
  2. heran entah dari mana tetiba nak perjuangkan tanah...jin tanah tembelang mana dia nak sapu tah

    ReplyDelete
  3. itulah akibat nya kalau polis berlembut dgn setan durjana...tolak ANWAR!!!!

    ReplyDelete
  4. jgn nk kucar kacir kn keadaan kt johor ni......sy harap sgt org johor dpt fikir dng waras & rasional...jgn buang masa follow puak2 yg cakap x serupa bikin ni....

    ReplyDelete
  5. heran masih ramai yang pecaya aljuburi tu waras. tau tak yang sebetulnya aljub tu saiko. kalau tak caya korang dengar betul-betul ucapan dia. dia tak layak jadi pemimpin. dia separuh mereng.

    ReplyDelete
  6. Menteri Besar Johor buat apa? Biarkan sahaja si tiga kepala syaitan termasuk kepala serban taik. Ketua ulamak Kelantan ini sudah naik berang, akal nya dirasuk oleh kedua syaitan bapak homo dan ketua rasis cina.

    ReplyDelete
  7. ANWAR MEMANG MANUSIA ZALIM PADA RAKYAT..

    PENYANGAK MATA WANG MASA JADI TPM..HABIS DIKEBAS DUIT RAKYAT...

    BAPA PENGKHIANAT BANGSA MELAYU....

    MANUSIA MUNAFIK....

    ReplyDelete
  8. Yg pi sana pun anjing anwar gak yg sdap dok jilat punggung dia...harap je tuan haji tp dlm hati busuk n bertopengkan syaitan....woi puak2 pas n pkr....taubat la sblum anda ditaubatkan...ntah2 kt highway kemalangan.....kan menyusahkan org nk angkat bangkai korang

    ReplyDelete
  9. Yiaah! manusia tiga core ini mendapat anugerah{istidraj) dari tuhan untuk berbuat apa apa saja dingininya.Untuk nanti diberikan balasan yang setimpal dengannya.Kitab kiliran budi ada menyatakan "SIAPA YANG MENABUR ANGIN AKAN PANEN BADAI"

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox