PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Monday, April 30, 2012

"Saya setuju jika semua polis dibunuh" kata Khalid Ismath

Amat mengejutkan juga bila terbaca dalam wall facebook bertarikh 29 april 2012 yang menggelarkan dirinya sebagai Khalid Mohd Ismath dengan berani mengeluarkan kenyataan sanggup membunuh semua polis di Malaysia kerana dakwanya polis Malaysia zalim.

PRINTSCREEN WALL FACEBOOK KHALID ISMATH

Statement Khalid yang mengatakan bahawa 'Saya setuju jika semua polis dibunuh kerana begini caranya mereka melayan rakyat. jadi setiap kali demo, tidak ada rundingan dengan polis lagi lawan tetap lawan" dianggap melampau dan menghasut.

Khabarnya si mamat ni tidak berpuas hati dengan polis kerana pada perhimpunan Bershit dua hari yang lalu, salah seorang wanita yang pengsan adalah ibu kandungnya. Jadi, sekarang ini ibu kandungnya masih lagi berada di HKL untuk mendapat rawatan.

ARAHAN SUPAYA HADIR DEMO DENGAN BAYARAN

Apa tunggu lagi, jom ramai-ramai buat laporan polis ke atas mamat banggang yang jenis tak berterima kasih kepada pihak polis selama ini menjaga keamanan negara.

24 comments:

  1. KALAU NAK CAKAP TU BIARLAH ADA IMAN SIKIT JANGAN IKUT NAFSU SYAITAN....MUJUR ADA POLIS KALAU TAK DENGAN KAU TU SEKALI TERPENGGAL KEPALA BAHALOL..

    ReplyDelete
  2. telah di link di http://mynameblackpanther.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tak payah layan mamat ni... berapa lama dia akan menongkah langit. Nanti ada dikalangan ahli keluarganya kena hempuk atau kena samun oleh penjenayah, adakah beliau akan mencari polis untuk buat report. Masa tu jangan layan... gi mampuih kau...

    ReplyDelete
  4. kesian budak ni, dengar citer mak dia pengsan bro masa kat demonstrasi tapi sempat dibantu oleh polis yang bertugas masa tu. Apa kejadahnya pulak sampai sanggup nak bunuh polis ni...bunuh anwar dan ambiga dulu baru betuiii

    ReplyDelete
  5. manusia jenis cakap guna kepala kote macam anwar inilah jadinya

    ReplyDelete
  6. Pihak polis tiada pilihan lain selain bertindak ke atas perusuh setelah beberapa amaran di beri kepada perusuh untuk bersurai tidak di endahkan...TABIK POLIS MALAYSIA

    ReplyDelete
  7. Wah senang tangkap...siap bagi no tel lagi tu..memang dungu betul mamat ni... Kebangangan terlampau...statement dia tu berbentuk ancaman dan boleh didakwa tu

    ReplyDelete
  8. Ex-Polis Kata..Jika zaman saya sebabgai anggota polis dulu puak perusuh ini mungkin tidak akan dapat lupakan betapa perit jika terlibat dalam demo haram. Amaran telah diberikan,Mahkamah telah beri Perintah jadi adalah tanggung jawap polis atau anggota keselamatan menjalankan tugas keamanan.Zaman saya dulu kalau macam kejadian 28hb tu tetap ada perusuh yang Patah kaki,tangan dan kepala. Tiada perubatan percuma,makan mesti dianggap sebagai OKT Penjenayah kena Lokap dulu.Bila Pertusuh Ganas hendaklah di balas dengan Tindakan Keras,Jika Polis terancam nyawa maka polis boleh menggunakan senjata untuk mempertahankan nyawa atau harta benda kerajaan termasuk MENEMBAK Perusuh. Manusia jenis Bersih ini bukan boleh diberi muka akan naik kepala. Saya cadangkan jika ada ura-ura penganjur nak lakukan demo lagi pihak Keselamatan harus bersedia dengan kekuatan anggota sehingga 100,000 anggota dari FRU,PGA,RELA,WATANIAH,ATM,KOMANDO,dsb. Semua anggota dibekalkan dengan BELANTAN / COTA. Ingkar dan bila merusuh dengan ganas saja anggota sedia gempur dengan Belantan. Pihak kerajaan jangan sediakan perubatan,makanan Biar Ketua atau Penganjur Tanggung.Biar bagaimana SANGSARA bila menyertai DEMO HARAM dan akan jadi kenangan Perusuh.Nak harap Hisham mana ada TELUR....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt sokong.. sbb undang-undang dah longgar la peragai perusuh cam hampes...samseng sgt.. harap2 la undang2 dulu diguna pakai smula bg mengajar dan memberi peringatan kepada yang lain... kerajaan dah terlalu berlembut itu la jdi kes bersih 3.0.. imej negara jgk tercalar..

      gua xpuas ati..

      Delete
  9. oooooo...mausk hospital kerajaan jugak....masukla hospital syiah......kat iran nun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. HARAM JADAH SI KHALID MOHD ISMATH. KALAU BEGITU LEBIH BAIK TIADA UNDANG-UNDANG DAN MAHKAMAH. BOLEH RAKYAT SATU MALAYSIA HEMPUK SI MAMAT ITU HINGGA TERKELUAR KUNING TAIK MAMAT TU.

      Delete
  10. senang jer ko ckp kan.....mcm lah polis ni takde sedara mara senang2 ko nak bunuh mcm tu jer kan.....lu punya mulut mcm pantat babi lah wei....

    ReplyDelete
  11. Dah x jumpa nama dia dlm FB. Takut la tuuuu.... Vavi punya olang.

    ReplyDelete
  12. wei bangang lu punya mak sudah tua, apasal lu suruh gi demo, duduk rumah diam2 buat amal ibadat bkn merusuh x tentu pasal. bodoh piang punya syiah

    ReplyDelete
  13. Klu betul tu emak beruk ni, mmg patut pun anak perangai mcm BERUK, dah tau Demo gi gak buat ape, menyusahkan org je, ape tak mampos je, lg senang...

    ReplyDelete
  14. kata ustaz Azhar...syaitan tu ada dua jenis...satu dikalangan jin,dan satu lagi dikalangan manusia yang lagi jahat dari syaitan...mcm dah jumpe dah klu syaitan dari kalangan manusia nih......nauzubilah

    ReplyDelete
  15. bagusan Anwar.azmin,Nik ular aziz,guan eng biadap dan semua Pkatan mati!!dan juga org yg setuju polis mati..mak/bapak kau semua mati juga bagus//kepala buto/puki kau semua.

    ReplyDelete
  16. memanglah patut bunuh semua polis,itu bagi orang yang berpegang teguh pada agama tak tentu halatuju. bagi kita yang waras polis seribu kali lebih baik membuat amal kebajikan dalam menjaga keselamatan orang awam.

    ReplyDelete
  17. Saya terpanggil juga untuk komen penyangak2 dan pembohong yang merempuh sekatan dan sebarkan kepada awam kononnya pasukan keselamatan mulakan provokasi. alim ulamak kelantan bagi duit poket lagi untuk terus ke syurga. dia ingat syurga nuraka mak bapak dia punya. Sudahlah menipu diri dan rakyat jahil yang terpengaruh mudah untuk hapus dosa dengan sokong parti Islam. Sokong Islam memang anda selamat, sokong parti tak tahu ke mana?

    Gila Parti, Lumut

    ReplyDelete
  18. haik.Pergi hospital kerajaan jugak rupanya.

    ReplyDelete
  19. BUDAK NAMA KHALID ISMATH NI ADALAH PENGIKUT FAHAMAN SYIAH IRAN YANG DIHARAMKAN DI MALAYSIA SEBAB BERCANGGAH DENGAN FAHAMAN SUNNAH WAL-JEMAAH. DA LA MANGKUK SURUH IBU HADIR DEMO, NAK SALAHKAN POLIS PULA..... TAK TAHAN NAK BUNUH POLIS.... HEI KHALID ISMATH LAKNAT..... CAKAP BIAR BERTAPIS.... JANGAN DI BIARKAN HARIMAU BIRU MENGAUM DEPAN YOU........ BANGSAT DURJANA, MANGKUK TANDASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    - gila seks-

    ReplyDelete
  20. sebut je khalid ismath gila isim syiah 44 kali. Jadi bodoh la karang budak tu..... Apapun kita minda yang waras mari berdoa beramai-ramai agar khalis ismath di tunjukkan jalan bertaubat... astagfirullah.....

    - gila seks-

    ReplyDelete
  21. Senyap je budak ni......takut la tu.....ckp blakang blh tp dpan mcm anjing kena air panas.....

    ReplyDelete
  22. khalid ismath bin israel
    mati nanti jadi malaikat neraka
    harap2 mati kat dunia tak aman2...
    puihhhhhhhhhhhh.. bangsat ko khalid bin ismathbabi

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox