PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Sunday, April 29, 2012

Kenapa Anwar, AmBABIga dan Nik Aziz tak mampus ketika BerSHIT 3

Anwar Yahudi dan AmBABIGA pada saat dan ketika ini masih hidup menghirup udara kurniaan Allah dengan gelak ketawa setelah berjaya membawa beberapa pengikut bodoh mereka ke hospital akibat cedera dan masalah kesihatan.


Sepatutnya Anwar dan Ambiga dah terkena peluru hidup di dahi dan mampus di tengah-tengah keriuhan penyokong - penyokong di Dataran Merdeka petang tadi. Bukannya peluru polis tetapi daripada peluru sesat 'assasin' yang berani dan pejuang nekad.

Begitu juga dengan seorang tua yang menjadi penyesat umat Islam di negara ini yakni Nik aziz. Sepatutnya beliau berada di depan sekali peserta perhimpunan BerTAHIK 3 berdasarkan arahan yang telah dikeluarkan sebelum ini kepada pengikutnya.


 

Petikan dari Bernama...

Hospital Kuala Lumpur (HKL) menerima 63 pesakit yang menjadi peserta perhimpunan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) disokong pembangkang berhampiran Dataran Merdeka di sini, Sabtu.

Ketua Jabatan Kecemasan dan Trauma HKL Prof Datuk Seri Abu Hassan Ashaari Abdullah berkata pihaknya juga merawat dua anggota polis yang cedera ringan ketika bertugas pada perhimpunan itu setelah cedera di kepala dan patah gigi.

Daripada jumlah 65 orang itu, seramai 40 lelaki dan 25 wanita, kebanyakan menerima rawatan akibat kecederaan dan kepenatan ketika menghadiri perhimpunan berkenaan. "Kesemua mereka berumur antara 15 tahun dan 74 tahun.

Daripada 65 orang itu, tujuh dimasukkan ke dalam wad masalah pernafasan dan kepenatan. Selebihnya menerima rawatan pesakit luar," katanya kepada pemberita. Beliau berkata pihak hospital menyediakan 160 kakitangan dan pegawai serta pelbagai kemudahan termasuk makanan kepada pesakit berkenaan.

Pada perhimpunan itu, polis berjaya menghalang percubaan peserta untuk menceroboh Dataran Merdeka dengan merempuh pengadang dan kawat berduri dipasang selepas Mahkamah Majistet mengisytiharkan dataran itu sebagai kawasan larangan mulai hari ini sehingga 1 Mei.

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sebelum ini melarang penganjur mengadakan perhimpunan tersebut di Dataran Merdeka kerana tempat itu hanya dibenarkan untuk acara-acara rasmi bertaraf nasional. Tindakan boleh diambil terhadap mereka yang melanggar perintah itu, mengikut Seksyen 188 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara enam bulan atau denda RM2,000 atau kedua-duanya sekali.

Di Melaka, beberapa anggota Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB)mengalami kecederaan ringan ketika menjalankan tugas di Perhimpunan anjuran NGO yang sama di Dataran Pahlawan, Bandar Hilir.

Ketua Polis Melaka Datuk Chuah Ghee Lyle berkata kejadian tersebut berlaku ketika petugas MBMB dan polis menghalang peserta perhimpunan itu yang dikhuatiri mengganggu pertandingan pancaragam di dataran tersebut. -BERNAMA

17 comments:

  1. Dulu sebelum ada PKR kita menikmati kedamaian dari kg ke bandar..Semua cerita soal rezeki saja. Kalau kecohpun pasal soal kesatuan itu ini mintak bonus..naik gaji..tu je.

    Tapi bila wakil Yahudi merangkap Presiden LGBT menjadi kepala Bangkang..semua hancur. Apatah lg d bantu oleh yg nyanyok dan songsang dan anti islam...maka fikirkan lah..

    Apakah mrk ni layak menjd ketua pentadbir negara?? Maka jelas kini musuh islam telah mula menikmati hasil perancangan hasad khianat utk menghancurkan M'sia senasib dgn Iraq,Mesir,Libya dll..

    -PEACEMAKER

    ReplyDelete
  2. Lu orang melayu manyak bodo maa..talk otak mahu bikin kecoh sana sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. butooi itu saja kelija lia tau mbuatt.hooha sana huuha sini.

      Delete
  3. Banggalah tu..hebat...megah... ujub...inilah sikap mereka dirasuki syaitan. Memang, bila Tok Guru kata berkawan dengan syaitan pun tak apa. Syaitan pun bersorak-sorak gembira melihat perangai puak-puak ni. Kalau nak kena kepada puak mereka..polis zalim, kerajaan zalim. Memang perangai syaitan yg kufur macam tulah...bila berjanji, kononnya nak membantah secara aman tapi inilah jenis manusia munafik, terang-terang tidak mengotakan janji tambah lagi timbulkan keganasan dan huru-hara.

    ReplyDelete
  4. Ambabiga, Anwar Yahudi dan Nik Ajis Setan keramat tu adalah orang yang paling layak diludahkan muka mereka tu..disebabkan merekalah berapai ramai manusia yang terpengaruh dengan agenda bodoh 3.) ni mendapat musibah..anggota PDRM juga mendapat musibah..kerajaan terpaksa mengeluarkan perbelanjaan sebab nak bagi diorang rawatan,mkan dan minum..pakai duit saper tu agaknya? duit rakyat yg membayar cukai..tidak aku halalkan walau sebesar zarah pun apa yg pendemo ni makan dan minum...korang pahamkan apa maksud aku tu..lau tak paham pegi tanya nik ajis setan keramat tu

    ReplyDelete
  5. riggers,
    aku sokong pendapat mu 100%, ayuh PRU akan dtg kita terbalikkan bapak ejen yahudi, si tua keramat wali terompah,betina pariah & celeng kitsial anak beranak demi keamanan berpanjangan!
    undi PAS = undi DAP
    undi PKR = undi DAP
    -nik ajis mahafiraun-

    ReplyDelete
  6. ambabiga menggalakkan terrorism di malaysia. ambabiga patut didakwa.

    ReplyDelete
  7. Puak-puak 'PAS yg buat perangai setan ini' aku takkan halalkan duit derma yg hampa minta kat aku bila hampa nak buat sekolah pondok ( hampa kata sekupang pun hampa tak ambik duit kerajaan tp masa hampa kutip derma ramai kami penyokong kerajaan dan pegawai2 kerjaan yg turut bagi derma ). Ilmu agama macam ni ke hampa belajaq kat sekolah pondok tu..kitab mana yg hampa pakai? Hukum apa yg hampa pakai? Hukum Allahke?

    ReplyDelete
  8. PAS&PKR penentang AHLI SUNNAH WA JAMAAH.

    ReplyDelete
  9. Bila sudah ada kedamaian cari pula kemusnahan supaya dapat mencipta nama org yg mncri pembaharuan... Manusia yg x prnh knl erti kesyukuran

    ReplyDelete
  10. Kita tak payah hukum mereka sebab Allah lebih mengetahui kelakuan dan hati mereka (peserta ganas ). Musibah Allah akan datang pada pru 13 akan datang insyaAllah...kerusi PKR dan PAS banyak akan lingkup..

    - Pemerhati politik

    ReplyDelete
  11. Jangan lupa wahai samseng taik kucing bershit, kalau engau pukul orang, orang lain pun boleh pukul engkau balik. Takkan tiap hari engkau dapat beramai-ramai tunjuk samseng macam, jadi watch your back!!!

    ReplyDelete
  12. pas dah lama panggil polis sebagai anjing. masa peristiwa mamali pun perkataan ini juga yang depa gunakan. tak faham pas, ramai yang alim dan islamik tetapi caci maki selalu buat. mat sabu tu manusia ka anjing?

    ReplyDelete
  13. Masyarakat di Malaysia harus tahu bersyukur dengan apa yang dicapai semuda 54 tahun kalau dibandingkan dengan negara yang merdeka sebelum kita. Umat Islam di Malaysia mestilah rajin mencari Ilmu. Ilmu yang dipelajari di Universiti juga adalah ilmu Allah. Tawaduk kepada Allah, pelajari ilmu agama dan dunia. Maka terlahirlah cendiakawan seberti Ibnu Kaldun, Abu Sinna dan sebagainya. Apabila belajar dengan niat yang baik kerana Allah, hati jadi tenang. Gunalah otak yang di kurniakan Allah. Jangan ada perasaan amarah kerana itu bukan ajaran Islam. Jangan maki keji orang lain. Ikutilan peribadi Rasulullah nescaya keluarga bahagia. Sebelum baiki orang lain, mula dengan terdekat iaitu diri sendiri dan keluarga.

    ReplyDelete
  14. Jom rmai2 tolak PR.....pemimpin PR yg hanya tau maki hamun pastu ckp besar n kosong....aku tgk klau rakyat kelantan nk maju n pembangunan pesat mmg susah sebab ada nik aziz yg dh nyanyuk gila kuasa jd MB Kelantan.....aku rasa la klau nik aziz meninggalkan dunia ni baru negeri kelantan boleh membangun dibwh pemerintahan BN.....

    ReplyDelete
  15. Aku pernah doakan umur Nik aziz manyamai umur iblis,jikalau dimakbulkan ALLAH.dia tak kan mati dengan senjata apa pun.

    ReplyDelete
  16. Kalau Saudara Mahfuz kamu kata tak pas LCE itu menunjukkan kamu yang bangang dengan ayah kau sekali. Bukankah dah jelas mahfuz adalah bekas pensyarah universiti malaya sekali dengan arwah ustaz fazil Noor.

    Betul lah hampa semua ini adalah hasil ibu hampa bezina dengan bangla atau keling kedai gunting rambut, hampa semua bodoh betui betui macam lembu.

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox