PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Wednesday, April 25, 2012

Sah! ramai ulamak akan keluar PAS bila Mahfuz mengeluarkan kenyataan ini

Mereka menyokong sepenuhnya Bersih meskipun ia dipegerusikan oleh Ambiga individu yang lantang memperjuangkan amalan gay dan lesbian di negara ini. Kenyataan Nasaruddin Mat Isa disangkal oleh pimpinan edrogan pro Anwar seperti Mahfuz yang jelas menyokong agenda LGBT di negara ini.


Kenyataan Mahfuz Omar...

Naib presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berkata, Nasharudin berhak menyuarakan apa sahaja pandangan dan kami menghormatinya.

“Pas akan tetap menyokong perjuangan Bersih 3.0 walaupun dipengerusikan Datuk S Ambiga yang merupakan penyokong tegar amalan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

“Semua pihak harus memahami, Bersih 3.0 tidak melibatkan parti politik sebaliknya ia tanda sokongan di atas usaha dan sama-sama menggembleng tenaga bagi memastikan pilihan raya akan datang bersih dan telus.

“Sesiapa pun boleh menjadi pengerusi. Kami tidak mengambil kira latar belakang pengerusi atau sesiapa yang berada di dalam komuniti tersebut, asalkan ia tidak bercanggah dengan tuntutan asal,” katanya kepada media selepas menyerahkan memorandum kepada Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, di sini, semalam.

Beliau berkata, Pas sendiri sudah menyatakan pendirian akan terus menyokong Bersih 3.0 kerana perjuangannya jelas iaitu menuntut satu sistem pilihan raya yang bebas daripada pelbagai perkara negatif.- Harakah Sampah.

22 comments:

  1. Mana dia perjuangan ikut lunas-lunas islam, nampak jadi pak turut sikafir saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama pun Parti Anjing SeMalaysia...

      Delete
    2. perasan tak kamu sekelian kalau tengok wajah MAHFOZ BEAN. wajah nya tiada Nur langsung. tengok pula kat dahi mahfoz bean. Apa yang tertera ? Na u'zubillah.. orang yang beriman akan nampak tanda-tanda ini.

      Delete
  2. UNTUA banggang nie LCE pun tak lulus nak menyangah kenyetaan seorang yang berilmu

    ReplyDelete
  3. Padan muka engkau Labuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. Banyak yang masih kenal sama ini Mahfusss terutama semasa di Bayan lepas dulu.

    ReplyDelete
  5. Mahfuz Omar ni seorang yang bangang. Silap mak bapak dia juga sebab gagal memberikan didikan sahsiah dan agama yang sempurna. Itu sebab sibangang seekor ni sampai dah tua bangka ini pun masih bahlul dan tak nampak cahaya kebijaksanaan. Bertutur ikut buntut. Berfikir ikut lutut. Tak ada karisma langsung. Macam mana dia boleh terpilih untuk duduk diatas didalam perhimpunan PAS. Bangang punya orang. Maaf ye Mahfuz. Saja nak lepaskan geram......silalah perbaiki dan ubah diri anda agar kamu menjadi manusia yang baik. Salam MM NATAR Subang Jaya.

    ReplyDelete
  6. Mahpus ni class perasan pandai tapi bangang Al bahlul. aku da cukup meluaaaaaat dgn cara pemikiran pemimpin pas yang xde sijil LCE pun tapi macam lepasan Al Azhar. Ni semua pasal tercium kentut aljuburi semua ikut peel yg sama. Aku harap satu masa terdekat Nasaruddin akan bangkit semula, xkira melalui PAS atau UMNO. Cantas dan sembelih semua parasit PAS yang telah membunuh ribuan pemikiran ahli pas dan meracuni otak mereka hingga tak dpt memikirkan yg buruk didepan mata. hidup UMNO!!!!!

    ReplyDelete
  7. Tak melibatkan parti politik? Dia ingat orang ramai bodoh. PR adalah penggerak utama himpunan ini. PAS nak tak nak, kena sokong dan turut serta. walaupun diketuai oleh seorang wanita yg terang-terang menentang kewujudan negara islam, menggalakkan gejala murtad dan maksiat luar tabii.

    ReplyDelete
  8. Bila lah orang2 PAS ni nak pas. Asyik kantoi memanjang.

    ReplyDelete
  9. halo kwn, apa benda kau cakap ni
    Ikut logik, takkan la DSAI teruk sgt menyokong perlakuan gay. Agak2 la hangpa semua. Kalau dia sokong, dia tau dah apa akibatnya. Itu saja. Janganla suka sangat buat konklusi dari interview cetek macam tu. Sikap orang2 Malaysia ni mcm tu la selalunya.

    ReplyDelete
  10. pelik tak sokong ke? kalau tak sokong ko boleh bagitau aku apa ke hal unit amal pas sebanyak 4000 nak diturunkan? ko ada tengok tak kj debat ngan ambigang..selama berapa tahun dia nak buat bersih jumpa EC haram sekali dua..aku tanya ko lah kalau ko bekerja lah, bila ko ada projek meeting berapa kali ko kena keluar masuk meeting?? sekali meeting intro lepas setahun lepas tu meeting result antara tengah2 tu mana pergi? pergi mampus??? ambigang nak ec jemput dia, padahal petisen adalah dari dia patutnya sebagai sebuah NGO kononya kolah kena turun naik minta ec buat appoitment bagi tahu apa status. apa ambigang dah hebat sangat sampai ec kena buat appoitment dengan dia ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju dengan ko... aku ikuti debat si ambiga tu memang jelas nyata jenis busuk hati punya kaki dan jenis cakap pusing-pusng sbb nak 'tegakkan' benda salah. Bgus jugak Si KJ tu taruk dia..

      Aku ingat si ambiga ni bagus sgt, rupnay ex bar council president ni tak berapa cerdik sgt la.. tapi masih mejadi 'poojaaaaan' segelintir puak yang 'membabi buta' dan bodoh!.

      Delete
  11. Syukur, makin ramai yang sedar siapa itu ambiga,siapa itu mampuz, siapa itu LLL Eh, 3N dan AIB. jangan tertipu dengan puak yang lebih pentingkan politik lebih 50 tahun menentang tetapi bagi kumpulan lain lebih 50 tahun berkhidmat majukan negara, bangsa dan agama. Pi la bersihkan otak hasad dengki tu oiiii.

    Bersih hati, Meruraya.

    ReplyDelete
  12. saya stuju sangat dengan pendapat yang menyokong bersih 3. Tapi jangan sampai bersih 3 suku saja.Puak puak yang dah kena racun Parti Aku Sokong memang suka bersih kerana mereka sebenarnya kotor oleh racun politik persepsi.

    Marman, Lumut.

    ReplyDelete
  13. bagi aku puak bersih ni lebih kotor daripada tahik..

    ReplyDelete
  14. memang skranglah masanya Allah membongkar sifat munafik pas ni yg suka guna islam utk nafsu politik nk brkuasa.klu ikhlas brjuang bukn gini hasilnya.sedihnya orng taraf tik guru bole duduk bwah kangkang ambabi tu.apa nk jdi orngtua ni.dulu aku sokong pas sbb nk bwak islm,tp sekrng ingt nk masuk pati cap ayam lg bagui.x pening kpla!

    ReplyDelete
  15. Aku tgk dahi mahfuz ni mcm ada bonggolan serupa txtxk je....oooooo maklumlh kumpulan al juburi@seks.....

    ReplyDelete
  16. pi mampos la badut PKR. nak sangat kuasa dunia, perjuangan untuk Islam ditinggalkan.

    ReplyDelete
  17. DULU PAKAI JUGA KOPIAH SIBEROK NE..LA NI LANGSUNG TAK PAKAI...

    ReplyDelete
  18. gunalah akal fikiran wahai penyokong mno... rakyat 1 malaysia sokong bersih sbb nk bg pihak kerajaan ni amik serius sket kt masalah sistem pilihanraya kita ni, bkn sokong bersih sbb sokong ambiga lahanat tu... biar reti sket guna akal.. para ulama kalangan umno pulak wahabi, ada ke patut menjisimkan allah... allah xsama dgn makhluk, akidah pn dh sesat... mcm mn pemimpin kita bleh ada penasihat agama mcm ni... mmg la kebanyakan kita semua nk pemimpin yg bleh bwk kemajuan kt negara kita disamping akhirat... tp prasan x byk penyelewengan berlaku dlm projek2 besar kerajaan..... saya betul2 xpaham kenapa la jahil sgt org2 yg sokong ni...keras hati betul..hmm..

    NO PKR...NO DAP...NO UMNO...NO MIC...NO MCA..

    BUT ONLY FOR HIZBULLAH...

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox