PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Tuesday, May 08, 2012

Tiga pelacur Thai kata orang Melayu macam pukixxk?

Sawadikhap.!!!! we are here to representing the Thai people fully support Bersih 3.0 in Kuala Lumpur..Kononya mewakili masyarakat Thai menyokong penuh demonstrasi Bersih 3 baru-baru ini. Apa punya kejadah si lahanat NAMAWEE beriya-iya sangat kali ini memamnggil tiga pelacur tegar Thailand untuk di muat naik ke laman Youtube.

Ketiga-tiga wanita itu semuanya pelacur Thailand dan mesej jelas dalam ucapan ketiga-tiga pelacur itu sebenarnya menghina bangsa Melayu di Malaysia yang dianggap paling bodoh. Paling bangsat, ' Kalau anda tak menyokong kami yakni tidak bangkit dan benci kepada bangsa Melayu di Malaysia, kamu adalah 'pukimak, cibai dan lancau. Lain-lain aku tak tahu mungkin bahasa yang selalu digunakan oleh pelacur kot.

Tengok sendiri, bagaimana Cina babi NAMAWEE yang menjadi kesayangan Hishamuddin hingga sekarang begitu teruja dan semakin berani mempersendakan orang-orang Melayu di Malaysia. Orang Melayu di Malaysia hari ini hanya bertaraf pukimak kata NAMAWEE.

8 comments:

  1. MANGKUK SIAL BABI NI TAK HABIS-HABIS SENGAJA NAK PORAK PERANDAKAN MELAYU...GERAM BETUL AKU TENGOK BABI NI

    ReplyDelete
  2. Patut KDN sumbat je cina bukit ni dlm prison..........ingat bagus sgt ke buat mcm ni nk jatuhkan maruah bangsa melayu.....woiii org2 melayu dok diam saje ke melihat cina bukit ni menghina bangsa melayu!!!!

    ReplyDelete
  3. Sampai begini sekali Puak DAP cuba untuk memutarkan minda rakyat dan sentiasa cuba membuat provokasi tentang apa saja di segenap sudut lapisan alam ini - hanya demi kepentingan politik Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
  4. Habis tu pelacur thai lahir dengan proses tabung uji ke? dia tak keluar dari lobang pukixxk?.bapak dia dulu tu rocok kut mana masa dok proses dia dulu tu.

    ReplyDelete
  5. cina bodoh, ideot, stupid, baghal, sial, jadah, bongok, mudah2an kau mampus cepat, bengong...namewe gooooblokkkk sial babiiiie

    ReplyDelete
  6. pengarahnya adalah namawe.....

    guna pelacur kat selatan thai dan bacakan dialoq sumpahan sial yang menjadi pencetus utama 13 mei 69

    - gila seks-

    ReplyDelete
  7. kaum yang tak basuh ni guna tisu.... pengotor..... sialllllllllllllllll

    - gila seks-

    ReplyDelete
  8. Hisham Menteri Amaran bagi muka sangat pada anak haram babi cina komunis ni...

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox