PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Tuesday, May 08, 2012

Kenyataan Rahim mengenai Nik Aziz 'Bapak Kafir' ada benarnya

Melenting puak-puak PAS bilamana bekas KPN dengan nada berani menggelarkan Nik Aziz dengan panggilan 'Bapak Kafir'. Mana tak marah bila orang tua yang diberi bonus oleh Allah untuk menghidup udara segara di alam maya ini diberi gelaran sedasyat itu oleh Rahim Noor.

Bagi aku mungkin ada benarnya dakwaan itu berdasarkan kepada beberapa perkara yang  dicetuskan oleh Nik Aziz selama ini. Semakin hari, Sebagai contoh yang paling mudah dan masih panas lagi berkaitan dengan demonstrasi Bersih 3.0 baru baru ini.

Jelas sekali perhimpunan itu telah membawa banyak kerosakan dan kesulitan kepada banyak pihak. Ramai peniaga-peniaga terjejas sumber pendapatan mereka akibat demo jalanan berasaskan hawa nafsu syaitan. Begitu juga kerugian yang dialami oleh kerajaan terutama sekali melibatkan harta milik pasukan keselamatan.

Ini semua tidak akan berlaku sekiranya Nik Aziz dengan hati yang syumul memberi nasihat kepada penyokong-penyokongnya supaya tidak menyertai perhimpunan Bersih 3 sepertimana yang digariskan dalam Islam iaitu berkonsepkan amalan perpaduan dan musyawarah dalam kehidupan. Namun, sebaliknynya yang berlaku apabila Nik Aziz yang ketika itu dipengaruhi bisiskan syaitan bertegas mengeluarkan fatwa bahawa 'Hadir Bersih 3 hukumnya WAJIB'.


Tidak cukup dengan itu, mereka (PAS) dilihat seolah-olah merasa 'teruja' dengan fatwa Nik Aziz dan terus menerus mengadakan road show di seluruh negara untuk memujuk ahli parti menyertai Bersih 3. Bahkan, panglima perang Timbalan Presiden PAS (Mat Sabu) yang boleh juga kita gelarkan sebagai 'Vampire PAS' begitu agresif dalam siri ceramah mengajak rakyat supaya melakukan revolusi untuk menjatuhkan kerajaan sediada dengan cara yang tidak sah.

Maka, sasaran mereka tidak lain dan tidak bukan mestilah ditujukan khas kepada golongan muda dan juga pelajar-pelajar IPT dan IPTS. Golongan muda sememangnya mudah dipengaruhi emosi mereka berbanding orang-orang lama. Mereka tidak berfkir panjang dan perasaan skeptikal telah dikaburi oleh bapak penghasut nombor satu negara Anwar Ibrahim.



Sementalahan pula kita sudah sedia maklum maksud yang tersirat semasa penganjuran Bersih 3 iaitu ditunjangi oleh Anwar dan komander kafir harbi termasuklah Ambiga. Rakyat sudah kenal siapa Anwar dan siapa Ambiga. Pejuang tegar lesbian, gay, bioseksual, dan transgender (LGBT) di negara ini.

Kedua-dua mereka merupakan boneka barat yang begitu tegar memperjuangkan agenda LGBT. Bagi mereka perkahwinan sejenis tidak salah asalkan kedua-dua pasangan saling memerlukan antara satu sama lain. Adakah Islam membenarkan pegangan yang sebegini rupa???.

Selain itu, kita tidak lupa dengan wabak Pluralisme agama yang cuba dibawa oleh Anwar Ibrahim kepada majoriti umat Islam di negara ini. Bagi Anwar, semua agama adalah sama saja tidak ada beza sedangkan dengan jelas dalam Al Quran bahawa agama yang paling diredhai disisi Allah adalah Islam. Justeru tidak hairanlah jika Anwar dianggap petualang agama dan bangsa Melayu yang perlu kita tendang dan terajang jauh supaya akidah Islam masih terpelihara.

Berdasarkan apa yang digambarkan di atas, satu perkara pun tidak dibantah oleh Nik Aziz malah menyokong sepenuhnya. Pendek kata, jika agenda LGBT, Islam Pluralisme, pengkristianan beramai-ramai orang Melayu, perkataan Allah boleh digunakan oleh agama lain, kitab Al Quran boleh dibaca oleh orang kafir, pemimpin kaki seks (Anwar, Azmin, Mat Sabu ++++), bersekongkol dengan negara asing semuanya DIRESTUI dan DISOKONG oleh Nik Aziz.


Justeru kenapa kita rasa hairan jika Rahim Noor melabelkan Nik Aziz sebagai BAPAK KAPIR di negara ini jika itu yang diperjuangkan. Islam diketepikan demi matlamat mendapatkan sedikit kuasa di dunia. Oleh itu, adalah WAJIB jika kita menolak parti PAS dan sekutunya supaya tidak mengundang kemurkaan Allah satu hari nanti. @AJ



20 comments:

  1. Betul lah tu....tuhan dia bukannya Allah swt macam yang umat Islam percaya, yakin....

    tuhan dia tu tok pek kong..yang dia sendiri buat dan dia sendiri sembah...orang bodoh namanya tu....tuhan dia tak cukup kenyang...dia marah..menangis.......puak sesatlah katakan...pecacai pas dah teruja sangat sokong kapiaq lahanat ni..masyaAllah

    ReplyDelete
  2. Kat Kelantan Aurat pompuan haram bukak..tapi aurat lelaki halal bukak.. Ala..tak comey pun..specis Papa Hebat izzah aje kecor tekak tgk..hahaha..dah kawan dgn P.GAY.R kena la jadi "lembut" sket kan pok nik..

    ReplyDelete
  3. Matlamat menghalalkan cara..DAPigs pacu PAS jadi kuda..PKR jadi barua..

    DAPigs gelak gila babi tengok satu Parti main sentimen Islam dan satu lagi main sentimen Bangsa...

    Macam serban dia berbelit belit.Pengangan Islam dia pun ikut selera dia je untuk kepentingan dunia. Ulama yang menjualkan ugama dia.

    amenda punya Fuckatan..ha..ha..ha.. haru biru btl tok nik ni

    ReplyDelete
  4. hahaha...tue ar bro, org tua kutuk berlilit2 kain atas kepala nie mmg bodo, sbb tue sumer fatwa2 dia sumer bodo2 belaka, tp yg pelik setan2 pas bleh taksub ngn fatwa2 bodo tue patut ar diorg jd bodo2 sumer kalo bleh nk letak gmbr org tua kutuk nie dlm spender...hahaha..apa ar malang ada tua kutuk nie..hahahaha...damn!!!

    ReplyDelete
  5. Nampak dah? Paham kan kenapa aku ckp TOK NIK dgn ABUYA tu sama? PAS dgn AL-ARQAM tu adik beradik? point aku : AKIDAH TERPESONG DUA DUA TU

    ReplyDelete
  6. Agama ape kamu pakai ni!??? Agama hindu sembah api kah? agama mane yang suruh lakukan kerosakan??agame ape yang suruh menggangu ketenteraman awam??? Agame ape yang suruh langgar undang2 negara???

    Adalah HARAM dan BERDOSA sesiapa saje yang membuat huru-hara serta menimbulkan kekacauan didalam sesebuah negara yang aman damai.

    Siapa yang ajar kamu semua? Tok guru mana?

    Ini lah KAMU, ada kitab Al-Quran yang ALLAH turunkan kepada kita sebagai pedoman,tetapi kamu semua tak mahu baca dan memahami, dok dengar cakap orang saje, cakap tok guru.

    ALLAH dah kata, SYAITAN tu MUSUH, maka tetap lah SYAITAN tu MUSUH, tak ada KALAU-KALAU dalam hidup ni.SYAITAN tak akan berdakwah untuk menyebarkan ISLAM.

    ALLAH dah kata YAHUDI tu KAUM yang paling ZALIM, tak boleh dipercayai, tak boleh buat kawan, tapi ada orang kata boleh, orang ni semacam mendahului ALLAH lak. Tak takut dengan azab ALLAH ke????????

    ReplyDelete
  7. hadi pula kata tak bolih pakai{dengar} cakap orang perseorangan.

    ReplyDelete
  8. Astagfirulah...Masyallah..
    Ya Allah..Ya Tuhan ku..Yang Maha berkuasa..Maha Perkasa..Maha Bijaksana..Maha Suci lagi Maha Mengetahui..lihat lah betapa angkuh nya mereka..dgn sombong mencaci2 dan memfitnah TGNA..
    Berilah petunjuk dan hidayah mu kpd mereka dan pembalasan bagi yg ingkar..amin

    ReplyDelete
  9. Anon 20:51....
    Segala puji bagi Nya ...tuhan seru sekian alam.
    Lihat lah betapa kurang bijak nya dia mempertahankan sa2 orang yang sombong lagi angkuh dalam islam. Nampak sangat yang si Anon 20:51 buta mata dan buta hati...tidak dapat membezakan yang hak dan yang bathil.
    Berilah petunjok dan hidayah Mu kapda kedua2 nya supaya kembali ka jalan yang Kau redhai....

    ReplyDelete
  10. nik aziz hatinya busuk penuh dengan dendam dengan umno sebenarnya...

    tak kira kalau anwar melakukan seks di depan matanya sekalipun, itu semua angkara umno...busuk hatinya..

    kalau anak orang pas kena rogol depan mata, nik aziz takkan percaya sebab itu semua angkara umno...

    kalau anak menantu nik aziz kena rogol di depan mata tetap umno yang buat dan fitnah..busuk betul hatinya nik aziz..

    PUAS HATI????

    ReplyDelete
  11. Kalau Bekas KPN nyatakan begitu, dimarah dek pengikut taksub. Fikirkan bagaimana kata kata yang dinyatakan ulamak bahawa semakin alim sesaorang itu semakin kuat godaan syaitan. sekarang siapa yang kuat digoda dek syaitan bekas KPN atau TGNA?

    Bekas arqam,chemor

    ReplyDelete
  12. Orang2 yang alim itu tidak pernah bersuara untuk kejahatan samada diri sendiri atau lebih2 lagi menyeru orang lain. Beliau sebaliknya berusaha untuk kedamaian, perpaduan dan kesejahteraan sejagat. Mengaku atau diangkat oleh para pengikut semata-mata adalah jahiliyyah yang tulin.
    Syurga Neraka hak Allah. Jika dah sanggup di belakang bukan Islam untuk jahanamkan negara dan keselamatan awam, apakah itu pejuang agama yang suci?

    ReplyDelete
  13. anon 22:24

    itulah pejuang kebatilan di akhir zaman sepertimana yang disebut di dalam Al Quran...Mereka bertopengkan agama dengan pakain berjubah ketayap untuk mendapatkan kuasa sehingga sanggup menghukum mereka yang seagama dan mempertahankan musuh Islam...amin

    ReplyDelete
  14. Tak payah banyak cerita kepada puak puak bijak Islam tetapi pekenakan orang lain. Kaji saja jasa pemimpin pas di kelantan yang hampir setengah abad memerintah. Jawapannya senang sahaja, buat itu, ini. Tapi sebenarnya mereka itu menumpang apa yang dibuat oleh Kjaan Pusat. Bila Kjaan Pusat buat saja yang berfaedah, itu cadangan mereka. Sudahlah jadi si Luncai dan Pak Kadok wahai pemimpin dan pengikut bahlul di kelantan dan kedah.

    Dulu tak boleh ,
    kini alih.

    ReplyDelete
  15. KPN orang arif dalam keselamatan, Nik aziz arif dalam segalanya bagi pengikut mereka. Baik tuan-tuan! Siapa yang berjasa antara mereka berdua!Kedua dua sama berjasa. Baik siapa yang bayak antara keduanya menyatakan hal orang lain dan menghasut? jawabje dengan ikhlas.

    ReplyDelete
  16. jom kita tukar kepada bn dah loya aku tengok orang kelantan kena tipu dengan pemimpin pas. Air asyik dok karat boh dok asyik kena nyakit taun wehhh..

    ReplyDelete
  17. Taubat la nik aziz.....mu tu dh nyanyuk n sikit masa lg goal....baik mu insaf sblum malaikat tarik nyawa mu.....nanti tk dpt masuk syurga....aku rasa lebai mu tk basuh lg sejak dulu lg...tu yg hati dok hitam n syaitan dok sronok masuk hati mu.....gi la basuh lebai mu bru suci n bersih.....mu dh tk layak jd menteri besar.....bg la jawatan tu kt org lain.....baik mu dok umah mengaji al quran byk supaya dosa mu di dunia ni dpt di padam n bru mu blh masuk syurga......tp sempat ke mu nk taubat????

    ReplyDelete
  18. APABILA AYAM PANGANG DISANGKA BANGKAI INILAH HASILNYA TAK TAU MANA YANG ELOK DAN MANA YANG BURUK(

    ReplyDelete
  19. Saya memang tidak berapa mahir dalam HAL EHWAL AGAMA itu saya akui .Tetapi saya berlatar belakangkan Pendidikan agama yang ASAS tetapi BERTERUSAN di JOHOR sebab semasa di sekolah rendah sebelah pagi ke sekolah kerajaan dan petang pula ke Sekolah Agama Negeri...

    ITU adalah satu KEWAJIPAN bagi setiap warga JOHOR kepada anak anak mereka sehingga sekarang .SYUKUR..

    Bagi saya banyak orang kata kita " LEBIH BAIK diam ,dari kita BANYAK CAKAP " itu nanti menampakkan kita BEGITU BODOH..

    Secara logik nya JIKA saya seorang pemimpin saya cuba ELAKKAN mengeluarkan DALIL atau statment yang boleh mengelirukan Orang seperti yang kita tahu sekarang !!

    Kita boleh beri pendapat tapi biar pendapat kita itu SELARI dengan KEADAAN & MASA sekarang .

    Nik Aziz sering mengeluarkan statment KONTROVERSI YANG BOLEH MENGUNDANG kekeliruan masyarakat !! Saya sebagai rakyat biasa terasa tempias nya !

    ReplyDelete
  20. lawak sungguh bila orang2 jahil agama memperkatakan tentang orang2 yang arif dalam agama...

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox