PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, May 29, 2012

Dilema Husam Musa apabila mengaku salah guna duit rakyat

Tulisan Kickdefella...

Pada tahun lepas YB Dato’ Haji Husam Musa menyaman saya kerana didakwa memalukan beliau dan menfitnah beliau kerana secara terbuka memanggilnya sebagai seorang penipu. Saya gembira dengan saman itu kerana saya akhirnya diberi forum yang sah dan bukan politikal, untuk berdepan dengan Husam.

Hakim Mahkamah Tinggi Kuantan (dimana kes itu menumpang sekarang) menetapkan pada 4 Julai 2012 untuk membuat keputusan permohonan injunksi oleh Husam Musa bagi menghalang saya dan agen saya daripada menulis tentang beliau dan menghalang sesiapa sahaja daripada mengulangi apa yang ditulis oleh saya.


Husam Musa bukan seorang ahli pembangkang, dia adalah sebahagian daripada Kerajaan Negeri yang sah yang dipilih oleh rakyat untuk mentadbir Negeri Kelantan. Saya pula selain blogger cabut, juga adalah pengundi di Parlimen Kubang Kerian, Kelantan.

Saya menulis antara lainnya mengenai tindakan Husam yang mewakili sebuah Kerajaan Negeri cuba berjanji dan kemudian tidak menunai janji. Apabila Husam memberitahu media beberapa tahun yang lalu tentang keputusan Kerajaan Negeri untuk menubuhkan sebuah badan audit bebas menyiasat berkaitan Bazar Tok Guru setelah isu itu menjadi hangat akibat tulisan saya, kita semua menyambutnya dengan baik. Sambung baca DISINI

1 comment:

  1. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    More than 160k men and women are utilizing a simple and SECRET "liquids hack" to drop 1-2 lbs each and every night as they sleep.

    It is very easy and works with anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Grab a glass and fill it up with water half full

    2) Now do this weight loss hack

    you'll be 1-2 lbs skinnier when you wake up!

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox