PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, April 03, 2012

Ustaz glamour PAS kata UMNO ni parti Tengkorak Kering

Mungkin ustaz ni beranggapan dirinya sudah 'maksum' sampaikan boleh melabelkan orang seseuka hati walhal berkupiah di kepala dan bergelar ustaz. Kalau parti UMNO digelar dengan gelaran 'Parti Tengkorak Kering' apa pula yang sepatutnya kita labelkan kepada parti PAS.

Mungkin ustaz ini beranggapan dia serba tahu dalam agama sampai sanggup berkata demikian. Jadi benarlah apa yang diperkatakan oleh Nik Aziz selama ini bahawa jika menyokong parti PAS, ganjarannya akan mendapat Syurga Allah.


PAS makin jauh terpesong dan menyimpang dari ajaran Islam yang mementingkan persaudaraan seagama meskipun berbeza ideologi politik. Sanggup membela pemimpin DAP yang terang lagi bersuluh 'sengaja' menggunakan ayat Quran bagi tujuan politik dan kuasa.

P/S : UMNO Parti Tengkorak Kering, PAS Parti Kutu Babi..Heh heh heh.

6 comments:

  1. PAS parti munafik bro. bakal penghuni neraka bersama ambiga dan nuar kotey.

    ReplyDelete
  2. setat youtube ni gila glamer. cuba kalau dia ckp baik2. tak dak sapa yg nak dgr. tapi kalau boleh pakai serban dan jubah dan boleh maki hamun maka org ramai suka. sbb zaman dulu2 ustaz tulin tak pandai maki hamun.

    mcm kaldai yg boleh berjalan kaki dua laaa... mesti org ramai suka. betul tak. kalau kaldai jalan kaki 4 biasa saja.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    Jangan hanya dek imbuhan wang yang tak seberapa dan posisi jawatan yang sementara,anda sanggup menyebarkan berita yang belum pasti kebenarannya.Bayangkanlah bagaimana mungkin anda menyuapkan hasil dari sumber yang menjijikkan ini ke mulut ahli keluarga anda.Bersegeralah untuk bertaubat dan hadirkanlah diri ke majlis-majlis ilmu supaya diberikan panduan untuk anda melihat dengan mata hati yang mana satu kebenaran dan yang mana satu kebatilan.

    ReplyDelete
  4. Kalau nak suruh orang ikut parti kita, cermin diri dan muhasabah diri terlebih dulu...Cakap seorang ulamak menggunakan akal beserta dalil-dalil dan nas. Bukan mulut celupar meskipun dianggap ustaz.

    ReplyDelete
  5. IsyaAllahsaya sentiasa hadir dalam majlis ilmu agama sebab saya tahu hanya dengan iman, ilmu dan amal sedikit sebanyak dapat melengkapkan sedikit akhlak kita sebagai seorang muslim...

    Kalau ya pun, jangan kita guna kata-kata yang kasar semata-mata untuk mencari salah orang lain. Dakwah yang baik dan boleh diterima sudah tentu, melalui gaya percakapan berhemah dan berilmu.....

    Wassalam..

    ReplyDelete
  6. azhar idrus....macam good good

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox