PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Wednesday, April 04, 2012

Himpunan NGO's : Nizar dan Ko Ham diberi amaran keras pasal kilang VALE

Sebelum ini Pakatan Rakyat Perak telah mengadakan demonstrasi kononnya menentang pembinaan kilang VALE di Teluk Rubiah dengan alasan operasi kilang berkenaan akan menjejaskan alam sekitar. Namun, sambutan yang diberikan oleh penduduk setempat begitu hambar apatah lagi sewaktu demo diadakan keadaan hujan renyai-renyai.

Ekoran itu, beberapa NGO's di daerah Manjung turut mengadakan perhimpunan yang sama membantah agenda jahat pakatan rakyat Perakyang cuba memanipulasi projek VALE untuk kepentingan politik mereka.



Dengar cerita ramai juga yang hadir untuk menyatakan sokongan supaya projek VALE di Teluk Rubiah diteruskan demi kepentingan peluang pekerjaan kepada rakyat setempat. Yang menjadi kemarahan pakatan rakyat apabila perhimpunan NGO kali ini disertai ramai golongan muda.

Mereka turut mencela pemimpin pakatan rakyat Perak seperti Nizar, Ngeh Ko Ham dan juga Nga Kor Ming yang dikatakan menjadi dalang supaya masyarakat setempat tidak bersetuju projek VALE diteruskan.

Apa lagi alasan Nizar kali ini untuk menutup kelemahan dirinya setelah ada pihak berjaya mendedahkan dokumen rasmi yang ditandatanginya sewaktu menjadi Menteri Besar sekerat jalan selama sebelas bulan.

Agak gempak juga kerana perhimpunan ini ramai disertai oleh belia-belia India dan dengar cerita bahawa mereka terlalu marah kepada Nizar kerana banyak berbohong kepada masyarakat India di negeri ini.

Tambah beliau, pilihanraya kali ini belia-belia India sudah sedar siapa yang sepatutnya dipilih untuk menjadi kerajaan dan pakatan rakyat PELRU dihukum semasa pilihanraya umum akan datang katanya. - AJ@

Nak tahu lanjut pasal projek VALE klik DISINI.










6 comments:

  1. mampuih la nizar kali nie jang oi.. tu la udah kalo jadi boneka dap korje dok niiiipu je rakyat... sedor2 la jang ngan opah oi.. jgn tergadai perak ni di tangan PENIPU !! PEMBOHONG !!! dosa opah oi..

    ReplyDelete
  2. Biasa la,umno mana penah betul.tgk 1thn penjara kat toyo,dia org ingat toyo tu curi gula2 ka? Bangang betul,dah mcm cerita tamil dah kerajaan malaysia ni.

    ReplyDelete
  3. OOO..PROJEK KILANG BESI TU HNYA 2 KM DAI RUMAH AKU KG PERMATANG...CAM BIASA SI MAMAK CAMPURAN ORG PANGKOR KASI LULUS, SIAPA DIA SI ZAMBRY LAAA ADIK BERADIK DATUK MOYANG AKU...

    ReplyDelete
  4. pakatan rakyat bodoh. nizar telan air liur kata tak deal dengan vale. aleh2 alam sidang dun mengaku dia yang tandatangan surat kebenaran vale beroperasi di teluk rubiah. pasal tanjung hantu tak da dalam klausa surat tu oi.... apa pun sebodoh bodoh pakatan rakyat, yang paling bodoh tu ha, penyokong dan ahlui pakatan rakyat sebab diperbodohkan oleh org macam nizar demi agenda politik. pada muka ampa, BODOH PAKATAN RAKYAT.

    -- GILE SEKS--

    ReplyDelete
  5. aku rasa persatuan alam sekitar pun kena bohong ngan nizar n koo ham pasal projek kilang vale di tluk rubiah......sepatutnya persatuan alam sekitar kenan selidik dulu siapa yg sokong buat projek kilang vale kt tluk rubiah (PAKATAN RAKYAT SOKONG)..aku rasa nizar skang ni dok jilat lg bontot koo ham....mungkin nizar merasakan sedap jilat bontot koo ham n penyokong nizar pun BODOH BODOH belaka...harap je pakai kopiah putih tp BODOH n BENGAP....buang je la kopiah putih tu wahai penyokong nizar....fikirlah anak bini hangpa....aku takut bila anak korang besar nanti takda kerja masuk PAS dok jilat bontot pemimpin DAP.....

    ReplyDelete
  6. Nizar...sedap tak rasa kahak yang luah lepas tu ko telan sendiri..engineer pe benda kalau bangang cam ni..ko sendiri yang sokong masa jadi MB tapi ko sendiri yang buat bantahan bila projek ni dah diluluskan..kan bangang namanya..sudah2 laa nizarr oii kalau nak kembongkan kocek pun buat jee laa cara sembunyi jangan dok tunjukkan kebodohan sendiri..

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox