PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, April 04, 2012

Drama terbaru Bersih 3.0 hanya sandiwara pembangkang

Memang sudah diduga lakonan para Ahli Parlimen pembangkang di Dewan Rakyat petang Selasa semasa pembentangan laporan Jawatankuasa Khas Penambahbaikan Pilihanraya ada udang disebalik batu.Ini terbukti bila pagi Rabu kuncu mereka,BERSIH umum nak buat Himpunan BERSIH 3.0 pada 28 April ini.

Dalam reaksi segera,Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin yang juga Ahli Parlimen Rembau menerusi twitternya kata: As predicted & following skrip basi, yesterday's ruckus in Parliament was an excuse to organise Bersih 3.0. Diumumkan pada April 28. 



Manakala Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Rahman Dahlan pula kata : finally it shows. This is what it's all about! Dewan bantah... Duduk bantah. So predictable!

Pengumuman untuk anjur himpunan 28 April itu dibuat oleh Pengerusi Bersama BERSIH,Datuk A Samad Said dalam sidang akhbar di Kuala Lumpur.

Katanya himpunan yang guna tema 'Duduk Bantah' itu akan diadakan di Dataran Merdeka jam 2 petang dan serentak di beberapa tempat di seluruh negara.

Tujuannya konon untuk tuntut pilihanraya yang adil dan bersih. Sebaliknya ia diketahui tidak lebih dari tujuan untuk buat kecoh dan cetuskan senario seolah pilihanraya umum nanti tidak adil dan bersih.

Ia dikatakan menjadi taktik dan modal pembangkang untuk mencuri pehatian dalam perang saraf mereka menjelang PRU13 dan menutup segala kelemahan yang terserlah.

Ini termasuk isu moral taiko mereka Datuk Seri Anwar Ibrahim yang masih diselubungi dengan video seks 99.9 peratus tulen dan dakwaan terbaru bekas rakan tenisnya Datuk S Nallakarupan.

Selain itu terdapat banyak janji dalam manifesto pilihanraya umum lalu yang gagal ditunai oleh pakatan pembangkang di negeri yang mereka kuasai. - HELMI HANAFI

2 comments:

  1. PAKATAN RAKYAT YANG KENA DI BERSIHKAN. JANGAN DOK SEBOK BERSIHKAN APA YANG DA BERSIH. MANGKUK AYUN PUNYA PAKATAN RAKYAT.

    ReplyDelete
  2. mmg pakatan rakyat bodoh bin tolol....ajak orang ramai datang mai perhimpunan bersih sebab diaorang takut....ahli pakatan rakyat ambil peluang ni nak kenakan rakyat sebab rakyat sekarang ni belum matang lagi....aku rasa pakatan rakyat takut nak buat perhimpunan bersih tu sebab diaorang ajak rakyat datang join sekali.....mmg dasar telok kecut...

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox