PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Sunday, May 08, 2011

Video Seks Anwar : Superimposed dah nak mampus agaknya!

Walaupun rakyat dah tahu pelakon seks bersama cina doll tu adalah Anwar, berjuta-juta alasan masih diberi menafikan tentang ketulenan video berkenaan. Setakat ini teknik yang berjaya 'dicantum' oleh puak juak pencacai pembangkang iaitu dengan menggabungkan kepala milik jin dan tubuh milik manusia.

Mungkin satu hari nanti pimpinan PAS akan percaya bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin apabila terlibat dengan skandal membabitkan anak-anak dan saudara mara mereka (PAS) yang terdekat.

Namun kalau masih berkeras hati dengan kedegilan yang melampau, mungkin dunia sudah sampai ke penghujung usia. Hari ini secara hakikatnya, dunia sudahpun menjangkau tahap kepanasan yang tidak boleh dibendung lagi oleh manusia. Yang lebih mengetahui hanya Allah pencipta semesta alam.

Kejadian bencana dan musibah yang melanda seluruh dunia hari ini samada semula jadi (bencana alam ) mahupun ciptaan manusia (peperangan) jelas menggambarkan dunia sudah berada pada tahap yang kritikal.

Antara contoh video yang 'dicantum' menggunakan kepala jin dan tubuh manusia oleh puak fuckatan...



Kesian Anwar mungkin dah kena penampar dengan Jijah kot sampai kepala tak boleh nak pandang ke depan asyik memandang ke sebelah kiri. Siapa tak marah kalau dapat tahu suaminya main dengan wanita lain tambahan pula dengan seorang pelacur. Nasi sudah menjadi bubur Kak Wan dah tak boleh nak pusing kembali. Sedapnya hanya Anwar yang tahu.....@aj@

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox