PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Sunday, May 15, 2011

Nizar calon terbaik ganti Nik Aziz..!

Kata Nizar.."UMNO jenis yang tak tahu malu asyik menjaja dan memfitnah Anwar Ibrahim serta keluarganya dengan cerita-cerita moral". Boleh dikatakan dalam setiap ceramah dan kuliah, Nizar asyik menyebut kes video seks Anwar Ibrahim itu hanya tuduhan dan fitnah oleh UMNO untuk menjatuhkan karier politik Anwar Al Juburi.

Tambahnya UMNO tidak tahu tentang dosa dan pahala sebab itu sesuka hati menjaja cerita fitnah ke atas Anwar Ibrahim Al jubur sehingga mendatangkan aib kepada keluarga.

Bagi aku mudah, Nizar ni merupakan anak didik Nik Aziz petah berhujah dan berlagak pandai ketika berceramah. Jika, di surau-surau PAS, dialah jaguh menjadi imam solat dan biasanya akan menyampaikan kuliah menghentam habis-habisan kerajaan BN. Kalau sesiapa pernah mendengar ceramah Nizar, kebiasaannya akan terkeluar dari mulut yang kononnnya tahu agama..."SALAM SATU MALAYSIA, SALAM NAJIB AL TANTUNYA"..

Adakah ini tidak menghina orang namanya wahai Nizar kepala pengat?

Setahu aku, Najib tidak pernah cakap perkataan yang mencarut sepertimana puak-puak PAS dalam ceramah. Jika dia kena kritik sekalipun, masih anggap itu perkara biasa sebab anggapan Najib bahawa semua itu tidak betul. Memang jauh beza jati diri dan moral pemimpin pembangkang jika dibandingkan dengan DS Najib.

Seperkara lagi, jika pembaca masih ingat peristiwa di bawah..........

KEMATIAN BEKAS ADUN PERMATANG DENGAN PEMBANTU MATI TERTEMBAK

Pelbagai pihak khususnya para pemimpin Umno masih tidak dapat mempercayai bagaimana bekas Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor dan juga bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Permatang, Datuk Abdul Aziz Mohd Noh ditemui mati di dalam kereta dengan Naib Ketua Wanita Umno Bahagian Tanjung Karang Siti Rohana Ismat, pada pagi Selasa.

Menurut polis, kedua-duanya mati dalam keadaan mangsa kemungkinan menembak pasangan sebelum menembak dirinya sendiri.

Hasil bedah siasat mendapati Siti Rohana mempunyai dua kesan tembakan di kepala manakala Aziz pula dengan satu kesan tembakan juga di kepala. Kebanyakan yang hadir ke majlis pengebumian Aziz berkata, mengenali Aziz, mereka tidak percaya ada orang yang mahu membunuhnya apatah lagi untuk dia mengambil nyawa di tangannya sendiri.

Heboh satu Malaysia khususnya dikalangan pemimpin pembangkang membuat andaian dan tuduhan bahawa kedua-dua yang mati ada hubungan sulit dan sebagainya. Malah, Nizar juga tidak terkecuali salah seorang pemimpin PAS yang sibuk ke hulu ke hilir menjaja cerita kononnya mereka beruda pernah menjalinkan hubungan sulit dan mati dalam keadaan aib.

Layakkah Nizar menjaja cerita begitu rupa sedangkan mereka tidak tahu kisah yang sebenar mengenai kedua-dua yang terlibat. Justeru, sekiranya Nizar beranggapan bahawa apa yang berlaku ke atas Anwar Al Jubur sebagai satu fitnah dan tuduhan jahat, bagaimana pula dengan tanggapan Nizar berhubung dengan kes di atas.

Ketika itu, boleh dikatakan di setiap ceramah PAS mereka membawa cerita ini tanpa usul periksa sejauh mana kebenarannya.

Ringkas cerita, Nizar tidak perlu nak tuduh UMNO menjaja cerita moral Anwar kerana beliau juga boleh dikategorikan 'kaki fitnah' yang berjaya dilahirkan oleh pimpinan PAS untuk membuat tuduhan membabi buta terhadap kerajaan dan UMNO.

"UNTUK MAKLUMAN, DARAH YANG MENGALIR DALAM DIRI NIZAR
ADALAH DARAH CINA...KENA INGAT"

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox