PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, April 15, 2011

Siapa Sebenarnya 'SIFU' Politik Binatang di Malaysia?

Ketika pendedahan demi pendedahan dibuat berhubung salah laku anuar berahim, pembangkang dilihat semakin tertekan, hilang arah dan mungkin menjadi gila babi agaknya selepas ini. Apa tidaknya, mereka terus mempertahankan anuar berahim dan seolah-olah kerajaan terlalu jahat dan tidak adil kepada nuar. Hingga ada yang menyifatkan politik di Malaysia hari ini seperti 'politik binatang'


Disini saya nak jelaskan secara ringkas, kenapa keadaan sedemikian berlaku dan bermula dari siapa?? SIAPAKAH SIFU YANG MENGAJAR POLITIK CARA SEDEMIKIAN, JAWAPANNYA SENANG TAK LAIN DAN TAK BUKAN INDIVIDU BERKENAAN ADALAH ANUAR BERAHIM TALAM DUA MUKA PENGKHIANAT BANGSA'.

Jangan cuba nak cari salah orang lain dan mencerca sana sini tak tentu pasal, kerana mahaguru mereka anuar yang menjadi punca kepada politik kacau bilau dalam negara kita.


Senang cerita, kalau nak politik yang baik dan selamat serta aman, perlu 'DINYAH' terlebih dahulu si pengkhianat bangsa ini yang diangkat julang tinggi martabatnya oleh pendokong buta pakatan pembangkang.

Terbaru, dalam kenyataan media oleh pihak polis bahawa KPN telah membuat kenyataan telah mengenalpasti 'pelakon' tulen video klip yang dikaitkan dengan nuar berahim dan menunggu masa yang sesuai untuk diserahkan kepada pihak Timbalan Pendakwaraya bagi tindakan susulan.

Dalam perkembangan yang sama, melenting melompat pembankang bila mendengar kenyataan ini dan terus melabelkan polis turut bersekongkol dengan kerajaan untuk menjatuhkan nuar berahim

Secara kasarnya, Oii! pembangkang, kalau negara ini diperintah oleh PAS, DAP dan PKR sekalipun , pihak polis akan mengikut lunas undang-undang yang didokong oleh pemerintah ketika itu wai'ma PAS sekalipun.

Pihak polis bukan nak menzalimi sesiapa tetapi kenapa pembangkang dan nuar berahim jadi seperti ini? Muhasabah diri dan banyak bertafakur kerana KAMULAH (PEMBANGKANG) YANG MERINTIS SEMAK SAMUN TIDAK KENA PADA TEMPATNYA, JALAN YANG CANTIK SUDAH TERPAMPANG LUAS UNTUK DIJEJAKI, TETAPI OLEH KERANA KEBODOHOAN DAN KESOMBONGAN DIRI, MAKANYA, KAMU RELA MENCARI JALAN LAIN YANG BELUM PASTI APATAH LAGI KAMU SENDIRI YANG MELETAKKAN SEMAK SAMUN DI JALAN YANG TERPAMPANG SEDIA SEJAK SEKIAN LAMA.."

@AJ@

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox