PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, April 08, 2011

RCI Video Seks!! MP Pencacai Anwar Bertegas Tak Nak..Saksikan Video

Salam..

Ibarat kata pepatah orang-orang lama "Biar Putih Tulang Jangan Putih Mata, Alang-Alang Menyeluk Pekasam Biar Sampai Ke Pangkal Lengan" dan inilah yang dipegang oleh orang-orang kuat Anwar Ibrahim bagi mempertahankan 'bos' mereka daripada di heret ke kancah siasatan Bebas Diraja berhubung klip video seks yang dikaitkan dengan ketua pembangkang tersebut.


Saya juga sependapat dengan bloggers GAP yang menyifatkan koloni-koloni Anwar tidak akan sama sekali 'mengiyakan' apa yang dipaparkan di media ienternet berhubung salah laku moral yang melibatkan ketua mereka, malah akan tetap mempertahankannya walaupun 'adengan' itu dilakukan di hadapan mereka sendiri.

AJ malas nak menghuraikan artikel ini panjang lebar kerana pembaca boleh berkongsi maklumat dengan bloggers lain yang turut mengetegahkan isu ini. Malah, sebelum ini pun, AJ ada menjelaskan secara terperinci apa kepentingannya desakan rakyat untuk menubuhkan RCI berhubung video klip berkenaan.


Sungguhpun begitu, AJ berkesempatan untuk memuatkan beberapa video kenyataan tegas koloni-koloni Anwar yang terdiri daripada MP PKR untuk menghalang kerajaan daripada menubuhkan Suruhanjaya Bebas Diraja.

@AJ@







No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox