PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, April 15, 2011

Anwar Al Juburi Mula Gelabah Pendedahan RPK...!

Bila RPK mendedahkan bahawa dia 'disogok' oleh Anwar pencacai mangkuk untuk mensensasikan cerita kematian Al Tantunya supaya dikaitkan dengan DS Najib dan DS Rosmah, Anwar mula gelabah gila memikirkan cara bagaimana nak pusing balik kenyataan berkenaan.


Terbaru dalam sidang media yang dibuat pembangkang, Anwar Ibrahim mendesak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menjawab persoalan siapa yang mengarahkan dua anggota Unit Tindakan Khas, Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar membunuh model Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Balik-balik kena pada polis juga yang dipersalahkan. Perkara pokoknya yang perlu kita fahami dengan jelas ialah 'KENAPA ANWAR SENGAJA MENYURUH RPK MEMUATKAN BERITA PALSU UNTUK MENGAITKN DS NAJIB DAN DS ROSMAH DENGAN KEMATIAN AL TANTUNYA??? APAKAH AGENDA DISEBALIK ARAHAN TERSEBUT??

Inikah pemimpin yang perlu mentadbir negara ini? bijak mencatur strategi licik, suka menyebarkan berita-berita palsu, tidak mahu mengaku kesalahan diri sendiri khususnya berkaitan dengan moral.

Tunggu masa yang sesuai untuk melihat lebih banyak lagi pendedahan berhubung masalah moral Anwar dan ketika itu kita akan lihat ulamak-ulamak PAS terngaga luas pemimpin PKR yang mereka pertahankan selama ini.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox