PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, April 03, 2012

Dokumen kelulusan kilang Vale Lumut ditandatangi oleh Nizar didedahkan

Nampak gaya pembangkang khususnya di Negeri Perak  terutama sekali PAS akan terkena tempelak sendiri kali ini apabila mereka baru-baru ini sengaja mencetuskan provokasi berkaitan kilang Vale di Teluk Rubiah, Lumut.

Baru baru ini  PAS bersama DAP Perak serta beberapa NGO's yang kononnya memperjuangkan alam sekitar ekoran daripada pembinaan kilang besi Vale dengan mengadakan perhimpunan, akhirnya memecahkan tembelang Nizar selaku bekas MB Perak selama 11 bulan.

Apa tidaknya, rupa-rupanya projek untuk memeterai perjanjian antara Kerajaan Negeri Perak dengan wakil Syarikat Vale dari Brazil sebenarnya dibuat semasa Nizar masih menjadi Menteri Besar waktu itu. Dokumen menyokong pembinaan kilang Vale telah dipersetujui dan ditandatangi sendiri oleh Nizar Jamaluddin.




Kita tunggu apa respon penyokong tegar mereka apabila dokumen ini didedahkan kepada umum bahawa Nizar yang turut berucap semasa demo bantahan, sebenarnya manusia jenis kaki temberang. Memang kena tipu hidup-hidup ibarat pepatah 'MELUDAH KE LANGIT AKHIRNYA JATUH KE MUKA SENDIRI'.

Ni gambar-gambar yang sempat aku rakam semasa demo baru-baru ini...






- Sumber dokumen dipetik daripada Palimenlumut.blogspot.com

6 comments:

  1. checkmate! hahahaha.... PAS suka drama bodohkan diri sendiri walaupun pelakon dia terdiri dari professional berstatus Engineer Berdaftar ..... buat malu engineer je aih ....

    ReplyDelete
  2. JANGAN PERCAYA... SURAT ITU REKAAN UMNO!

    ReplyDelete
  3. rupanya ada juga engineer bengap.

    ReplyDelete
  4. hahahahaha....mangkuk...sume nak salahkan umno...byk minum air jubo nuar nir...

    ReplyDelete
  5. Nizar saman Zamri jika itu FITNAH...

    ReplyDelete
  6. kepada Wanredone.....knape la ko nie bengong sgt....sedap ker minum air jubor nuar....hihihi

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox