PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Friday, March 02, 2012

Ustaz Anwar Al Jubur nak bagi tazkirah agama bro

Berjaga-jaga orang Manjung sebab al fadil ustaz Anwar Peliwat dikhabarkan akan memberi tazkirah maghrib di surau Madah fasa 1A Manjung pada hari ahad ni ( 4/3/2012). Nak tergelak pun ada bila penganjur menjemput Anwar Al JUBUR untuk menyampaikan tazkirah sedangkan ramai lagi ustaz-ustaz yang benar-benar bertaraf ustaz.

Boleh ke agaknya seorang penipu besar dan peliwat serta penzina nak bagi tazkirah agama agaknya? Tuan-tuan fikirla sendiri nak ulas panjang pun tekak rasa loya nak muntah bila dengar Anwar Jubur nak bagi tazkirah.

3 comments:

  1. Tak sabar oii nak pi dengaq.....jom pi tengok kalau tak rugi nak tau pasai liwat!

    ReplyDelete
  2. tu kawasan hardcore PAS dan PKR, surau diorang warna hijau, mana ada logo Umno kat depan taman sekeliling diorang.

    habis banjir lah kawasan tu kena bala dari al mahdi.

    ReplyDelete
  3. Sungguh bertuah anwar meskipun banyak isu kontroversi peribadi tetapi masih diberi peluang untuk menjadi pendakwah. Dunia akhir zaman perkara yang baik dianggap jahat dan perkara yang jahat dianggap baik. Habis semua jadi pengikut hampassss!!!!!!!

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox