PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, March 13, 2012

Majlis pertunangan anak pemimpin pakatan rakyat hanya menyediakan menu 'tahi lembu'

Kalau nak makan kenduri menu bertaraf 'tahi lembu' bolehlah bertandang ke majlis pertunangan dan kenduri kahwin yang dibuat oleh pemimpin pakatan haprak. Sebab saya berkata demikian bagi membuka mata golongan perakus cyber pakatan haprak yang asyik mempertikaikan kos pertunangan anak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.


Sebagai Perdana Menteri sudah tentu beliau akan menyediakan menu yang terbaik kepada tetamu yang hadir apatah lagi majlis pertunangan itu melibatkan penyatuan antara dua buah negara. Malah, majlis berkenaan diadakan di hotel bertaraf 5 bintang yang menelan belanja ratusan ribu ringgit.

Sebelum ini mereka sibuk menuduh Perdana Menteri menggunakan duit kerajaan untuk menaggung kos perbelanjaan pertunangan anaknya tetapi tuduhan mereka ternyata meleset setelah pihak hotel Shangri La mengesahkan bahawa pembiayaan dibuat atas nama Datuk Seri Najib Tun Razak bukannya menggunakan duir kerajaan.

Kerja terkutuk pakatan haprak

Ini semua kerja terkutuk yang sengaja digembar gemburkan bagi mewujudkan persepsi buruk terhadap Perdana Menteri dan keluarga kononnya membelanjakan ratusan ribu ringgit duit kerajaan atas tujuan peribadi.

Adakah selama ini pemimpin-pemimpin pakatan haprak menyediakan menu seperti tahi lembu yang boleh diperolehi secara percuma untuk membiayai kos pertunangan dan perkahwinan anak mereka?? Tepuk dada tanya diri masing-masing adakah Perdana Menteri kita tidak mampu untuk membayar kos ratusan ribu ringgit untuk majlis berkenaan.

P/S : Kalau PM belanja sampai RM1 juta sekalipun aku peduli apa sebab dia Perdana menteri maaaa!!!

8 comments:

  1. Najib bayar bil pakai sendiri utk majlis. PR sebuk kata duit rakyat. Lepas tu kata membazir.
    Yalah PM kenalah buat majlis besar2. Nak jemput wakil2 luar negara
    Kalau ditakdirkan ari tu PR menang & Pak Sheikh jadi PM. Dan kalau ada anaknya yang nak bertunang. Bukan saja belanja besar.. bukan setakat jemput perwakilan asing. Silap2 haribulan VIP PM Israel datang kot

    ReplyDelete
  2. Keluarga bangsawan mengadakan majlis secara orang bangsawan apasal orang lain pula yang meroyan? Dalam hati ada najis ka?

    ReplyDelete
  3. menyampah aku dengan pakatan menyusahkan rakyat.jenis manusia guna kepala lutut bukan guna akal................

    ReplyDelete
  4. jangan ikut rasmi pukatan rakyat. hasad dengki tetap di hati mereka selagi kuasa di tangan Bn. Israel ambil tak apalah kot? Isu kenduri kendara orang lain dia sibuk. sebab itu atas masjid ada risalah fitnah.

    ReplyDelete
  5. harap kumpulan haprak ambil kira pemimpin pas kelantan yg perintah hampir 40 tahun kaya raya dengan hasil balak. sebab itu di kelantan yang paling lama di perintah pas kayu kayan jadi semak samun saja. negeri lain bawah BN masih banyak hutan simpan.Masalh air pula tunggu banjir banyak airnya nanti???usah asyik hitung salah pemimpin BN yang berjasa selama 50 tahun.

    Mat Dungun.

    ReplyDelete
  6. serabut wei dok kelate hari-hari gomo dok teguk air karat. Kalu nak raso air tea o ori pakat mari kelate buleh try gamok. heheh

    ReplyDelete
  7. seronok sungguh paparan antijumud. kalau boleh paparkan kepada haprak taksub bagaimana sambutan terhadap lawatan pm dengan gambar serta temuramah mereka yang hadir. lagi cun.

    ahlifikir, silibin.

    ReplyDelete
  8. bereh bro insyallah saya akan hadir majlis pm di perak 17 ni...AJ

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox