PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Thursday, March 15, 2012

Kepala butuh nak berdebat buang masa

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mengulangi cabaran Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim agar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berdebat dengan beliau berhubung dasar dan program kerajaan dan Pakatan Rakyat (PR)

Azmin, yang juga Ahli Parlimen Gombak, membangkitkan perkara itu ketika mengambil bahagian dalam perbahasan ke atas usul titah diraja, di Dewan Rakyat hari ini.

Anwar telah mengemukakan cabaran berdebat kepada Najib tahun lalu. Syor itu muncul kembali susulan debat antara pemimpin kanan MCA dan DAP bulan lalu.

Baru-baru ini, Najib berkata, beliau sanggup berdebat tetapi hanya dengan pihak yang mempunyai fikiran munasabah.

Dalam ucapan perbahasan, Azmin yang juga Pengerusi PKR Selangor berkata, sungguhpun murni hasrat PR adalah untuk memperkukuh Sistem Dwiparti, ternyata ia masih berhadapan dengan mehnah pemerintah yang sememangnya sudah biasa membolot kuasa.

Sambung baca >>DISINI<<

- Sinar Harian

9 comments:

  1. Azmin nie tahap sampah...adakah patut PM disarankan berdebat dengan saorang PENIPU yang sudah termashur di Negara ini. Buang masa dan duit je dok melayan PENIPU..sepatah kata2 dia pun dah tak laku dan boleh di percayai.

    ReplyDelete
  2. laaa..tak habis lagi kah? suruh la anwar tu berdebat dengan ummi hafilda ker..saiful ker atau pun dengan rakyat siam ker. takkan nak berdebat dengan dato najib? pls dato najib jangan layan dan buang masa untuk mereka ini.

    ReplyDelete
  3. Berdebat dengan China Doll favurit ko je la..Anuwar oii

    ReplyDelete
  4. Jujur aku cakap bila azmin ajak pm debat dengan anwar, macam dia ajak lembu gila bercakap macam manusia. Tak logik dan sesuatu yang tak masuk akal..

    Kalau berani ajak zulkifli nordin, eskay, ezam berdebat aku nak tengok dulu. Kalau anwar berani debat dengan depa tu, baru aku sokong kalau nak debat dengan pm.

    Ada berani?????????????????

    ReplyDelete
  5. woiiii azmin....anwar tu kita org dah samakan mcm israel jugak...takde pengiktirafan untuk ANWAR...cakap je lebih....baik korang buat filem BERKONGSI BINI lah lagi baik...

    ReplyDelete
  6. Ala suruh Anwar berdebat dgn Sangsi Da je...kehkehkeh..

    ReplyDelete
  7. berhadapan dgn kj pun dah terkucil bila kj timbulkan ttg sokongan anwar kpd israel macam mana nak debat dgn PM, buang masa aje!...aljub kena debat dgn yg kaki kelentong jugalah!,... barulah kena...PM lebih baik gunakan masa selesaikan masalah rakyat....itukan lebih baik!...tak gitu?

    ReplyDelete
  8. Tak payah debat. suruh sahaja wan azizah berbincang dengan syamsidar di surau atau masjid pas,ramai orang pas akan hadir. seperti mana juak2 muda menyokong artis yang telah layu.ho,ho.

    ReplyDelete
  9. SEMUANYA MALAUN TAK KIRA PAS ATAU UMNO JANJI POKET MESTI PENUH RAKYAT KEMUDIAN KIRA

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox