PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Thursday, March 15, 2012

Kenapa wajib tidak memangkah parti PAS dan PKR?

Dulu PAS pernah kata jika menentang parti yang mengamalkan dasar penjajah adalah jihad dan jika mati waktu itu, maka syahidlah bagi pejuang-pejuang yang kononnya berperang menegakkan Islam.


Namun, lama kelamaan pendirian yang pernah dicanang oleh tok guru PAS ketika itu akhirnya berkubur tanpa batu nisan akibat 'termakan gula-gula jampi' yang diberikan oleh sekutu mereka DAP. Kuasa menjadi keutamaan kerana mereka (PAS) sedar bahawa tanpa kuasa hasrat itu takkan kemana seolah-olah mencurah air di daun keladi sampai bila pun tidak berjaya melaksanakan apa yang 'dihajati'

Justeru,satu dasar baru telah dirangka oleh PAS dan perkara utama yang diubah mereka ialah slogan parti iaitu 'Membangun Bersama Islam' kepada 'Negara Berkebajikan'. Paling ketara selepas Muktamar Agong PAS Pusat yang lalu di mana kita dapat menyaksikan berlaku perubahan drastik ke atas tampuk pimpinan tertinggi PAS.


Golongan ulamak yang dahulunya menjadi kekuatan kepada hala tuju dan dasar parti PAS akhirnya berjaya diketepikan oleh kumpulan yang liberal dan bersifat agresif. Maka, bermulalah satu transformasi dalam parti PAS yang didokong oleh perakus-perakus kuasa yang meletakkan perjuangan Islam menjadi nombor dua kerana kuasa dan cita-cita menjadi keutamaan.

Dalam masa yang sama, pemimpin perakus dalam pimpinan tertinggi PAS berjaya 'disogok' oleh idealogi rakan pakatan mereka terutama DAP. Apa yang diperkatakan oleh DAP semuanya menjadi benar pada PAS.


Lantaran itu, wujud kesangsian kenapa kita perlu menyokong parti PAS dan PKR meskipun ramai dikalangan mereka 'dilabel' ulamak mahupun cerdik pandai bahkan majoriti daripadanya beragama Islam.

Ringkasnya kenapa menjadi WAJIB untuk tidak memangkah PAS dan PKR pada PRU akan datang telah diperjelaskan oleh saudara Dato Zulkfli Noordin  >>DISINI<<

Tengok sendiri apa kata Dr Hassan Ali..

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox