PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, November 25, 2011

Kesian mangsa kebakaran beragama Islam dimaki ADUN DAP Komtar

Apa salah dia sampai begitu sekali dimaki dan dihina oleh Ng Wei Aik, ADUN (DAP) Komtar. Adakah salah wanita Islam ini yang mempunyai suami bertaraf kerakyatan Bangladesh yang sama seperti kita beragama Islam.

Tambah pula dituduh menyebabkan berlaku kebakaran di jalan Gurwada George Town pada 22/11/2011 yang lepas oleh Ng Wei Aik. Amat malang kepada pasangan suami isteri yang beragama Islam seperti kita dihina dan dicaci sebegitu rupa.

Ng Wei Aik - Perosak Melayu India Penang

Malah mengeluarkan kata-kata kesat kepada suami mangsa kebakaran dengan perkataan 'berambus dari Malaysia' sudah cukup membuktikan bahawa DAP sebuah parti yang perkauman. Jelas sekali, hati pemimpin DAP begitu busuk dan cemburu melihat Melayu Islam berjaya di Pulau Pinang.

Soal suami mangsa kebakaran itu rakyat Bangladesh tidak perlu dipertikaikan DAP kerana tidak menyalahi undang-undang jika rakyat asing berkahwin dengan wanita tempatan jika cukup syaratnya. Malah sangat dialu-alukan oleh kerajaan kita apatah lagi mereka itu beragama Islam.

Pernah satu ketika ADUN yang sama ketika mana bertindak menghalau lelaki India muslim yang merupakan peniaga nasi kandar balik ke India. Tidak cukup dengan itu,DAP lahanat mengarahkan pihak berkuasa tempatan menyaman dan menyita kedai berkenaan. Namun, apabila isu ini kecoh menyebabkan DAP mengambil keputusan bersikap bermuka-muka seolah-olah tiada apa yang berlaku. Tambahan pula mendapat campurtangan daripada Persatuan Peniaga India Muslim Malaysia.

Hal yang sama kini berulang kembali pada 22/11/2011 apabila ADUN Komtar secara biadap dengan gaya samseng memaki hamun seorang wanita Islam (pemilik) bangunan yang terbakar bersama suaminya.

Blog Pisau sebelum ini turut mengupas isu yang sama DISINI.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox