PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, November 25, 2011

Awas orang Lumut ! Aziz Bari penderhaka akan bertandang ke tempat anda

Awas kepada rakyat Perak khususnya di kawasan Lumut dan Sitiawan kerana besok (26/11/2011, sabtu) anda akan dikunjungi oleh seorang Profesor belit bertaraf kangkung untuk menyampaikan ceramah. Ceramah ini merupakan anjuran PAS Kawasan Lumut dan serentak dengan itu, melancarkan 'DANA PILIHANRAYA'.

Kalau aku dekat sana pada malam besok, sure Aziz Bari akan kena penangan telur busuk tepat ke atas muka. Titah Sultan disanggah dan dipermainkan kononnya dia saja serba tahu dalam segala hal yang berkaitan dengan undang-undang dan perlembagaan. Cibailah...!!!!!


Tengok muka pun dah menyampah apatah lagi nak dengar ceramah. Dengar cerita PAS Lumut mensasarkan jumlah kutipan sehingga RM10 ribu pada malam besok bagi menampung keperluan persediaan menghadapi pilihanraya. Maknanya, paling tidak pun kehadiran dianggarkan dalam lingkungan 4ribu orang. Jika tidak sampai angka berkenaan, jelas sekali sasaran PAS Lumut berakhir dengan kegagalan.

Seperkara lagi yang menarik, kawasan Kg Koh merupakan kubu kuat DAP dimana ianya terletak dibawah naungan Dewan Undangan Negeri (DUN) Sitiawan iaitu kawasan yang diwakili oleh Ngeh Ko Ham, Pengerusi DAP Negeri Perak. Justeru tidak hairanlah sekiranya kehadiran majoriti kaum Cina di ceramah itu nanti.

INGAT DAP, INGAT KOMUNIS !!!!!MAKNANYA LAWAN PAS SAMA SEPERTIMANA LAWAN KOMUNIS KERANA MENJADI TALIBARUT KEPADA DAP UNTUK MENGHANCURKAN MELAYU DI MALAYSIA...!!!!

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox