PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Sunday, August 28, 2011

Babi lebih baik dari kau mat sabu, cakap guna kepala butuh..!

Kenapala Tuhan bagi Melayu jenis macam kau ni mat sabu. Pasal apa kau tak mampus awal daripada hidup merapu membabi buta. Kau ni jenis manusia yang hina lebih daripada babi la mat sabu. Cakap guna kepala butuh hang ni langsung tak fikir sensitiviti pejuang pejuang Melayu terdahulu.

Babi lebih baik daripada kau mat sabu. Aku harap kau faham apa yang aku maksudkan. Maknanya, walaupun babi tu haram ianya tetap menjadi makanan (non Muslim) tetapi kau ni langsung jenis bukan manusia, tetapi manusia bertopengkan syaitan dan bercakap menggunakan kepala butuh kau yang busuk tu.



Semua pemimpin PAS dah berada ditahap cibai dan tak boleh pakai sesen pun. Nasib baiklah kau di Malaysia mat sabu, kalau kat Thailand dah lunyai berkecai kepala kau tu mat sabu oiiii..

No comments:

Post a Comment

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox