PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, July 06, 2011

Najib pengecut dan KPN dianggap 'paling barua' dalam dunia?

Berikutan tindakan pihak polis mengadakan sekatan jalanraya di seluruh negara, bermacam-macam kata kesat telah dilemparkan oleh penyalak-panyalak anjing belaan Anwar Ibrahim dan konco-konconya. Itu baru sebahagianya langkah proaktif pihak berkuasa dalam usaha melumpuhkan pergerakan penyalak-penyalak berwarna kuning yang akan hadir di Kuala Lumpur pada 9 Jul 2011.

Penyalak-penyalak ini tidakkah terfikir bahawa kesesakan yang berpunca daripada perhimpunan Bersih nanti lebih teruk daripada ini? Inilah jenis manusia yang buta mata hati dan telah dibatukan oleh Allah untuk melihat kebenaran.

Sampai ada yang menyifatkan Najib sebagai Perdana Menteri paling pengecut dalam dunia manakala Ketua Polis Negera pula disifatkan sebagai Ketua Polis 'paling barua' dalam dunia.

Untuk memudahkan lagi kerja polis, lebih baik gunakan undang-undang yang lebih teruk daripada ini seperti mengadakan perintah berkurung dan istihar darurat pada 9 Jul 2011 akan datang. Nanti kita dapat melihat siapa yang lebih bijak samada polis ataupaun penyalak-penyalak jalanan belaan Anwar Ibrahim.

Tengok keratan dibawah.....



1 comment:

  1. polis barua?? bila ada kes curi, kemalangan polis jgk hampa cari.. bila bab nie hampa kutuk la polis barua.. lain kali ada kes aciden ka, curi ka.. xpyhla sibuk2 nk cari polis.. cari ipoh mali.. sbb dia yg barua beruk makyek xsedar diri.. tgk pe dia boleh wat.. cakap bagus ja.. otak takda.. hem.. tugas polis menjaga keamanan.. kalo tanpa polis.. rase nye dah kena tembak ipoh mali tue dgn perompak kat tepi jalan kot..

    gua sakit ati...

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox