PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Saturday, July 02, 2011

Apabila TV Selangor bertaraf jamban membuat ulasan...!

Nak tergelak mendegar kata-kata Mat Sabu Hitler malaysia apabila beliau menyebut bahawa sepatutnya Pakatan Rakyat sudah memerintah Malaysia pada PRU-12 yang lepas. Kegagalan itu disebabkan katanya disebabkan ketidaktelusan SPR dalam menguruskan pilihanraya.

Ditambah pula dengan ulasan oleh TV Selangor bertaraf jamban yang turut menyokong dakwaan Mat Sabu gila kuasa. Memang gila kuasa, tetapi mereka lupa bahawa kemenangan yang diperolehi oleh kerajaan sediada hari ini adalah undi majoriti rakyat yang masih setia dibelakang kerajaan.

Qada'dan Qadar Allah mereka ketepikan demi kepentingan kuasa politik. Belum ada pimpinan PAS yang mengaku ulamak menyifatkan kekalahan Pakatan Rakyat dalam PRU dan PRK perlu diterima dengan hati terbuka sebagai ketentuan daripada Allah SWT. Mereka hanya tahu bahawa kekalahan itu disebabkan ketidaktelusan SPR dalam menjalankan amanah.

Menariknya, Mat Sabu tidak pernah menyebut bahawa kemenangan mereka di Negeri Kedah, Pulau Pinang, Selangor serta Perak (hanya 11 bulan) turut dipengaruhi oleh unsur-unsur penyelewengan SPR. Kenapa ini berlaku? Sudah tentu saudara pembaca dapat memahaminya dan tidak perlu dihuraikan panjang lebar.

Inilah video yang dimuatkan oleh TV Selangor bertaraf jamban yang ingin mengesploitasi pemikiran rakyat bahawa SPR tidak bersih dalam menjalankan tugas ketika pilihanraya.



TENGOK MAT SABU TERINGAT DIA GELAR ANWAR AL JUBURI...!

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox