PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Saturday, May 14, 2011

Wan Azizah mungkin 'tenangkan' fikiran di rumah Nik Aziz...!

Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, meminta mana-mana pihak yang merancang memburukkan maruah Datuk Seri Anwar Ibrahim agar segera menghentikan tindakan itu bagi menghormati perasaan keluarga ketua pembangkang itu.

Menurutnya, beliau memahami perasaan ahli keluarga Anwar termasuk isterinya, Datin Seri Dr Wan Azizah yang begitu terseksa dengan apa yang dilakukan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab terhadap suaminya sejak sekian lama.
"Sudah lebih 10 tahun maruah Anwar dilanyak, dihentak, dilenyek begitu tanpa ada rasa belas kasihan, isteri mana yang tidak menderita dengan apa yang berlaku...

Dalam hal ini, siapa yang tuduh kalau perkara itu memang betul berlaku. Anwar hanya seorang individu dan seorang pemimpin politik. Lantaran, moral dan akhlak yang buruk, sebab itu rakyat bertanggungjawab untuk menunjukan perkara sebenar walaupun ianya terlalu pahit.

Malah, sesetengah penyokong PAS merungut kenapa Allah masih belum menurunkan bala kepada penyebar fitnah sampai sekarang walaupun mereka berkali-kali mengadakan solat hajat. Yang menariknya imam solat hajat berkenaan bukan calang-calang orang malah berstatus ' tok guru'..(bagi orang PAS sahaja)

Masih ingat lagi perkataan 'Tropoh Kayu' yang dikeluarkan oleh Nik Aziz kepada ulamak yang pro kerajaan satu ketika dulu? Tuhan pun 'mencarut' kata Nik Aziz'...
Malah jika komen itu berpihak kepada UMNO, semunya tidak betul.....Tak ke menghina orang namanya tu....

CUBA NILAI SENDIRI KOMEN-KOMEN YANG
SEMPAT SAYA PETIK DARIPADA BEBERAPA
PORTAL PEMBANGKANG. ADAKAH UNGKAPAN
SEDEMIKIAN AKAN DIMAKBULKAN OLEH
ALLAH SWT..........................! fikir sendiri kenapa Allah masih tidak memakbulkan doa kalian semua pendokong PAS...

1. Aku bersama Tok Guru, DSAI, Kak Wan dan keluarga mereka...semuga iblis2 umno akan mendapat balasan setimpal dari Allah Taala!
ALLAHUAKBAR!

2. aibkan najib tak apa, aibkan anwar, jgn sesekali...hehe

3. ikutlah pesan tok guru.

4. tapi setiap kali solat jumaat aku sentiasa mengaminkan doa yg dibaca oleh imam antara lain dlm doa tu menyebut ''jauhi dari fitnah menfitnah' naper masih belerluasa fitnah

5. TN nik aziz lebih arif dari mana2 ulamak umngok....selamatkanlah Malaysia kta dlm PRU13 ni wahai rakyatku sekalian... :)

6. wan - usahkan nak rasa mcmana kena fitnah. dapat gelaran pandi kutty pun dah x jenera tido.

7. Dato Tok Guru mana mereka akan berhenti. mereka semua itu melayu munafik. munafik.

8. klu dngr kata tok guru pasti akan nampak kbenaran,msalah skrg mreka dngr kt syaitan.........

9. Tuan Guru patut dicontohi...hidup PAS , kerajaan perpaduan punye camp blh beramb....

10. benda belum dibuktikan kalu tuduh comfirm fitnah..tp klu bnda belum dibuktikan comfirm yg menuduh itu pemfitnah...akal pendek betul..

11. Kalaulah semua ulamak bersuara senada dengan Tuan Guru kan bagus..... ini tidak, kenapalah dibiarkan isu ini berlarutan...... akibatnya hanya bertambah ramai lagi mendapat saham neraka....

12. setuju dgn tok guru. buat apa nk dedah aktiviti peribadi nuar? dia nk liwat ke, berzina ke, kita kena hormat privasi beliau. privasi beliau takde kena mengena dgn perjuangan politik beliau.

13. tuduh-menuduh, fitnah-menfitnah adalah amalan UMNO-BN???? Haha!

14. puak2 umno mana ada hati perut Tok Guru...yg ada dlm perut mereka taik busuk jer!

15. bila hati dah dirasuk iblis.......fiytnah jadi mainan orang yang busuk hati...kamu tunggu musibah akan menimpa kamu...

16. kami rakayat malaysia sentiasa berdoa agar selamatkan keluarga DSAI dari terus difitnah oleh iblis- iblis...

17. aku berdoa semoga setan2 umno ini di turunkan bala petaka keatas mereka oleh Allah Taala di dunia ini.Amin...Allahuakbar.

FIKIR SENDIRI DOA KAMU TU TERMAKBUL ATAUPUN TIDAK...

No comments:

Post a Comment

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox