PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, May 10, 2011

Kereta anwar nak terbabas kena 'sabotaj'...!

Pemandu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim selama 28 tahun, Abdullah Sani Said akan membuat satu laporan polis di Balai Polis di Merchant Square, Petaling Jaya pada jam 3.30 petang hari ini.

Beliau membuat laporan itu kerana mengesyaki ada usaha jahat pihak tertentu mensabotaj kenderaan yang biasa digunakan Anwar dan keluarga. Malah satu kemalangan telahpun berlaku pada 19 April yang lalu.

Kejadian itu hampir mendatangkan kemalangan ketika kereta itu dinaiki Presiden KEADILAN, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, hujung bulan lalu.

Ketika itu beliau memandu membawa Wan Azizah pulang dari satu program KEADILAN di Chemor, Perak.
“Masa balik dari Chemor dan kereta saya nak potong lori, tiba-tiba pemegang brek caliper terbuka. Bila ia terbuka, kereta bergegar. Tuhan punya kuasa, mujur tidak kemalangan.

“Selama 28 tahun saya menjadi pemandu Datuk Seri, perkara ini tak pernah berlaku,” katanya yang turut menyertakan bukti gambar bahagian brek tersebut.Menurut Sani, kereta itu kali terakhir diperiksa bulan Oktober tahun lalu.

Aku nasihatkan kepada pemandu Anwar supaya cari je keja lain kerana kemungkinan kamu akan berdepan dengan banyak lagi laknat Allah sekiranya masih setia memandu Anwar peliwat dan penzina.

Itupun kalau kamu sayang kepada keluarga tetapi kiranya masih berdegil, teruskan menjadi pemandu setia Anwar peliwat.

Tak sabar juga nak tunggu siasatan pihak polis jika kamu buat laporan nanti, nak tahu sejauh mana jahatnya rakyat Malaysia terhadap Anwar Ibrahim atau sebaliknya.

Bila dah terlampau tertekan inilah jadinya, tahap nak jadi gila dengan macam-macam cetita kononnya diugut, disabotaj dan sebagainya. Aku rasa, Anwar mungkin akan bertaubat tetapi ketika itu bila ditanya malaikat mungkar nangkir dalam kubur. Siapa saudara-saudara kamu semasa di hidup di dunia? Kalau jawab Lim Guang Eng, tak tahulah macam mana sebab itu semua kuasa Allah.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox