PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, April 27, 2011

Waris Tunggal 'Hitler' ada di Pulau Pinang..!

Rupa-rupanya waris tunggal Hitler ada di Pulau Pinang yang sekarang ini berdiri megah di persada kerajaan Negeri itu yang mana pada bila-bila masa akan meluaskan empayar penaklukan ke atas bumir bertuah Malaysia yang majoritinya berbangsa Melayu.


Mudahnya lidah untuk mengeluarkan kenyataan yang sememangnya  berunsur 'hasutan' bagi mencetuskan ketengangan kaum di negara ini. Samada bersetuju ataupun tidak, tempiasnya turut dirasai oleh 'melayu-melayu dalam Pakatan Rakyat khususnya dari kalangan parti PAS yang boleh dikatakan majoritinya berbangsa Melayu yang beragama Islam.

Atas dasar menjaga keharmonian yang dikecapi selama ini dengan masyarakat yang berbilang kaum, pihak berwajib perlu memperi perhatian yang sewajarnya ke atas ucapan 'waris hitler' yang sekarang ini berkuasa di Pulau Pinang.

Memang dasar DAP suka menjadi jaguh 'perkauman' di negara ini secara halus tanpa disedari oleh rakan sekutu mereka PAS yang asyik menjadi 'kayu penongkat' kepada DAP yang akhirnya akan reput dan menerjah ke bumi dimakan anai-anai.

Sungguh mengharirankan kenapa PAS begitu teruja untuk menyokong parti DAP yang nyata lagi bersuluh memperkudakan mereka untuk mencapai agenda tersembunyi. Kenapa tidak terdetik sedikit pun di hati kalangan pendokong PAS untuk 'meragui'  kelembutan DAP apabila berpetah bicara dengan gaya yang penuh 'konotasi'...@aj@

Untuk selanjutnya boleh baca di blog MIM yang mengupas secara terperinci kenyataan berbau perkauman yang dilontarkan oleh 'waris hitler'.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox