PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, April 26, 2011

Biadap..!!! Terkutuk..!!!..Hina Islam Melalui Facebook..

Isu menghina Islam rupanya tak pernah berpenghujung. Buktinya, sewaktu belek punya belek laman facebook, terjumpa sesuatu yang benar-benar buat jantung kita dup dap dup dap. Isu lain mungkin ada kompromi. Namun apabila dah melibatkan soal menghina dan menzahirkan agama Islam ke dalam bentuk yang memudaratkan, itu sudah dikira perbuatan melampau!

Menggelarkan diri sebagai "Makcik Hajjah Sitt al-Wuzara", begitulah nama yang digunakan oleh individu yang tak diketahui identiti sebnarnya ini. Apa yang si Mak Cik ni dah buat? Untuk pengetahuan dan makluman korang, Mak Cik yang mengaku dah dapat title ‘Hajah’ ni dengan rasa tak bersalah malah suka suki telah menghina Islam dan mengutuk Allah serta Nabi Muhammad!

Mengucap panjang bila tengok dan baca komen-komen beliau kat facebooknya. Bukan setakat komen, malahan gambar-gambar yang menghina Islam juga sengaja dipamerkan. Berikut turut sertakan sebahagian gambar dan juga komen-komen sahabat-sahabat kita yang menentang keras perbuatan Mak Cik biadap nih!.

Tetapi terdetik juga dihati betul ke itu nama sebenar dia? sebab nak letak nickname apa sekalipun facebook akan terima... Memang biadap dan satu penghinaan yang melampau..




warna yang dihitamkam asalnya seekor "khinzir"



No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox