PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Sunday, April 17, 2011

Video Klip Seks!!..Kertas Siasatan Selesai dan Akan Diserahkan Kepada Jabatan Peguam Negara..!

KUALA LUMPUR, April 17 (Bernama) - Polis telah melengkapkan kertas siasatan atas video seks yang memaparkan seorang lelaki menyerupai seorang pemimpin pembangkang.

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani berkata polis sedang menyiasat kes di bawah KUHP untuk iaitu berkaitan dengan pengedaran bahan lucah.


Kertas Siasatan akan diserahkan kepada Jabatan Peguam Negara (AG) pada bila-bila masa dan terserah kepada Jabatan Peguam Negara untuk mengambil tindakan ataupun tidak. Sekiranya, kertas siasatan masih tidak lengkap, pihak Polis akan melengkapkan semula kertas siasatan berkenaan.

Sementara itu, pihak telah menerima maklum balas daripada pengedar sebuah jam tangan Omega dikatakan dijumpai dilokasi video klips hubungan seks berlaku, namun Acryl mengatakan polis tidak mempunyai kuasa untuk memaksa syarikat untuk mendedahkan identiti pemilik jam itu.

Pun begitu, jam berkenaan dapat dikenalpasti melalui siasatan rapi dan kajian terperinci berdasarkan klip video yang diperolehi..

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox