PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, April 12, 2011

Video Eksklusif : Watak Sebenar Anwar Ibrahim dan Konconya (2)

Sanggup menggunakan apa cara sekalipun asalkan impiannya untuk menakluk Putrajaya tercapai walaupun ianya melibatkan soal akidah dan kepentingan agama Islam yang suci di negara ini. Itulah sifat yang ada pada diri Anwar Ibrahim ketika mempengaruhi masyarakat Iban ketika berkempen di Negeri Sarawak yang lepas.



Pada ketika itu, isu berkaitan dengan 'kalimah Allah' menjadi topik hangat dan sering dijaja oleh Pakatan Rakyat dimana mereka seolah-olah 'menghalalkan' kalimah berkenaan untuk digunakan oleh penganut lain termasuk pertikaian untuk digunakan di gereja-gereja.

SAKSIKAN VIDEO INI..




Pada pilihanraya kali ini, lagi terserlah keangkuhan Anwar berkempen di Sarawak setelah dibantu jentera DAP yang mendominasi kerusi Pakatan Rakyat seolah-olah Negeri berkenaan telah jatuh ke tangan pembangkang.

Kuasa bukan di tangan Anwar tetapi di tangan yang maha pencipta kerana walau macam mana hebat sekalipun sambutan yang diberikan kepada pembangkang, belum tentu Pakatan Berjaya kali ini kerana pokok pangkalnya akan ditentukan oleh pengundi bumi kenyalang pada 16 Apr 2011 nanti.

@AJ@

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox