PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Sunday, April 24, 2011

Surau Dah Biasa Jadi Tempat Anwar Mencaci Cela..!

Bagi yang tak tau memang timbul perasaan kesian tetapi bagi yang tahu segalanya Anwar memang layak digelar pengkhianat kepada bangsa sendiri. Mereka julang Awar seolah-olah menjadi mangsa kezaliman yang terlalu kejam di negara ini sedangkan hakikatnya adalah sebaliknya.

Surau Madah Fas 1A Manjung, Perak

Makanya keluarlah perkataan kesian! kesian! kesian! kat Anwar yang tak sudah-sudah menjadi mangsa kritkan dan cacian pencacai UMNO..Hmmm sebab itulah penyokong bodoh PAS ni tidak dibuka pintu hati sebab terlalu buta mata hati untuk berfikir sejenak dan menyiasat terperinci siapakah  Anwar sebenarnya yang mereka ibratkan menjadi mangsa kezaliman.

Bila masuk je surau, Anwar terus menggunakan lidahnya untuk membaca ayat-ayat suci Al Quran menyebabkan penyokong tegar PAS terpukau dan terus diam asyik mendegar ucapannya. Ini berlaku di salah sebuah suara di Daerah Manjung, Perak dalam rangka lawatan Anwar untuk menipu rakyat pada hari ini.

Dengar cerita Anwar hanya sekejap je baca Quran selepas itu mula naik angin habis dibelit putar penyokong-penyokong tegar PAS dengan tohmahan ke atas Perdana Menteri dan isterinya DS Rosmah. Dalam surau pun mereka didik supaya mencaci cela sesama sendiri.

Baca selanjutnya klik DISINI.





.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox