PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, April 05, 2011

PAS Lebih Jahil Daripada Utusan Malaysia!

Salam..

Hari ini terpampang di dada akhbar utama utusan malaysia menyiarkan gambar 'snapshots' klip video seks yang dikatakan mirip rupa anwar ibrahim bersama pelacur cina. Ekoran daripada tindakan utusan malaysia yang memaparkan gambar berkenaan, kebanyakan penyokong tegar pembangkang samada pas, pkr mahupun dap rasa tidak senang duduk memikirkan apakah jalan cerita yang seterunya ekoran daripada pendedahan tersebut.

Hinggakan ada penyokong tegar pas membuat ulasan bahawa 'medan akses video dalam internet seperti youtube lagi berahklak daripada media tempatan arus perdana kerana telah membuang video klip berkenaan daripada laman youtube berbanding dengan utusan malaysia yang masih menyiarkan snapshots berkenaan sehingga boleh mendatangkan aib.

Bagi AJ Pembangkang dianggap bernasib baik kerana video berkenaan tidak lagi boleh di akses di laman yotube kalau tidak mungkin satu malaysia dapat melihat sendiri adengan seks anwar dengan pelacur cina berkenaan.

AJ masih ingat beberapa isu yang sering dimainkan oleh pas samada dalam blog mahupun ceramah mereka mengenai isu ANCAK MB Perak yang didakwa oleh pemimpin dan penyokong tegar PAS sebagai perbuatan khurafat. Ketika itu, PAS dengan lantang mengutuk tindakan MB Perak yang disifatkan khurafat dan tidak cukup dengan itu, gambar MB Perak yang sedang menepung tawar dimanipulasi di dalam blog blog pembangkang, di dalam harakah dan juga majalah tabloid yang berkentingan pembangkang. Ada yang sanggup menyebarkan risalah berkenaan isu ini di masjid-masijd bagi tujuan politik kolot mereka.

Pembangkang sungguh hebat dalam urusan mempromosi cerita cerita seperti ini bagi tujuan tatapan masyarakat.

Justeru, kepada penyokong banggang pas dan pembangkang yang memang bodoh sombong, kamu semua tak usah nak buat isu remeh macam ni sebab rakyat memang tahu yang kamu semua kaki temberang dan dasar hipokrasi..

Dibawah ini AJ meletakaan dua gambar untuk dibuat perbandingan yang mana selama ini PAS , PKR dan DAP seringkali menuduh UMNO sebagai dalang dalam mempromosikan isu yang dikaitkan dengan pemimpin mereka sedangkang mereka pun sama dan lebih dari itu dalam menjaja isu yang melibatkan pemimpin kerajaan..

Gambar video klip seks snapshots dalam Utusan Malaysia



Gambar MB Perak di dalam Harakah dan Blog pembangkang


No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox