PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Saturday, April 30, 2011

Guna ISA Sekiranya Ada Rancangan Mewujudkan Hura Hara..!

Mulai saat ini kerajaan perlu lebih bersiap sedia dengan perancangan rapi untuk menghadapi 'rancangan sulit' kumpulan penyokong Anwar Al Juburi kerana desas desus mengatakan mereka akan mempertahankan Anwar dengan apa cara sekalipun termasuk mencetuskan suasana kacau bilau dalam negara.

Kita tidak mahu negara ini berada dalam keadaan huru hara setelah mengalami banyak peristiwa pahit sejak tercetusnya gelombang repformasi hasil dari cetusan idea jahat Anwar dan pengikutnya.
Namun begitu,  kali ini agak berbeza dengan ketika era reformasi tahun 1998 , kerana waktu itu Anwar 'begitu kebal' dilindungi oleh ahli bijak pandai, akademik, serta golongan profesional seperti peguam-peguam handalan.

Hari ini semua pendokong dan pendekar handalan Anwar sudah banyak yang berpaling tadah terutama ahli akademik dan peguam-peguam handalannya. Yang hairannya, kebanyakan peguam yang masih 'membela' Anwar sampai sekarang bukan yang beragama Islam dan kebanyakan India. Renung sejenak kenapa ini berlaku dengan mata hati kecil kepada pendokong yang masih setia Anwar.

Kalau ada pun yang cukup dikenali dengan gelaran 'Shamsul Ketot' yang mana hari menjadi kepala berlakunya kekecohan di Masjid Bandar Baru Setul tempat Datuk Eskay melakukan mubahalah. Yang lain semuanya sudah cabut lari kerana merasa berdosa selama ini terikut dengan pemikiran jahat ketuanya iaitu Anwar Al Juburi.

Apabila terdesak, mereka (PKR) berkemungkinan sanggup melakukan apa saja termasuk mencetuskan suasana huru hara di negara ini. Malah mungkin akan memasang strategi memohon simpati daripada pihak luar untuk membantu merencanakan 'rancangan sulit' bertujuan untuk mempertahankan Anwar habis-habisan.

Jalan terbaik sebelum berlakunya huru hara, langkah persediaan awal perlu dirancang oleh kerajaan malah jangan teragak-agak untuk menggunakan undang-undang ISA sebagai jalan terakhir sekiranya betul ada perancangan untuk mengadakan huru hara di negara ini.

No comments:

Post a Comment

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox