PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, April 22, 2011

Beruk Di hutan Lebih Baik daripada Penyokong Pembangkang Tegar..!

Apabila pakar dari Korea Selatan mengesahkan bahawa pelakon lelaki dalam video seks adalah 'sepadan' dengan Anwar parasit, pembangkang kata tak betul, apabila Imam Besar Mekah menyatakan Malaysia boleh menjadi model dalam pentadbiran negara mengikut syariat Islam, PAS kata tak betul. Justeru siapa yang betul bagi mereka?

Adakah PAS betul?? Parti yang dikatakan semakin sesat lagi menyesatkan hingga melahirkan 'ulamak fasik' di negara kita yang hanya berpaksikan kuasa dan dendam kesumat kepada kerajaan.

Adakah dengan menyokong parti PAS akan masuk syurga??Belum tentu melainkan Syurga dan Neraka adalah hak milik mutlak parti PAS. Jelas sekali, perkara yang berkaitan dengan Syurga dan Neraka adalah sesuatu yang ghaib dan hanya Allah saja lebih mengetahuinya.

Mereka menuduh media arus perdana seperti Berita Harian, Utusan, Tv3 sebagai bahan yang membawa propganda jahat UMNO sedangkan hakikatnya mereka lagi 'jahat' daripada media ini. Memuatkan sesuatu berita tanpa usul periksa dan membuta tuli untuk meraih simpati rakyat.

Eloknya mereka (penyokong PAS dan PR haprak) dihantar ke dalam hutan tebal ataupun mana-mana pulau yang jauh daripada masyarakat sebab mereka ini diibaratkan satu wabak 'penyakit' yang boleh menular kepada rakyat negara ini. Penyakit yang tiada ubatnya lebih teruk daripada penyakit kusta..

INI KENYATAAN BODOH N SURENDRAN..

“Ini merupakan modus operandi biasa dengan niat jahat yang dilakukan untuk mencalar imej seseorang dengan membuat tajuk berita utama secara sensasi untuk mengelirukan orang ramai. Tidak mustahil pihak polis turut bersekongkol dan mereka turut mempunyai agenda politik,” kata Surendran.

Pada tajuk utamanya hari ini, akhbar itu memetik sumber tanpa nama, kononnya sebuah agensi penyiaran terkemuka di Korea Selatan yang menganalisis rakaman video seks mendapati pelaku dalam rakaman itu sepadan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurut akhbar itu lagi, polis juga telah mengenalpasti lokasi video tersebut dirakamkan, iaitu di sebuah kondominium di pinggir Kuala Lumpur dan wanita terbabit dipercayai seorang pelajar di sebuah institusi pengajian tinggi swasta di ibu negara.

“Akhbar tersebut tidak menamakan siapa, dimana dan apa kelayakan makmal atau pun penganalisis yang menjalankan kajian di Korea Selatan itu. Ia dilaporkan secara tergantung dan dibuat secara sensasi.“Agenda Berita Harian ini adalah agenda Umno dan Barisan Nasional,” Ujar Surendran.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox