PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, April 22, 2011

Anwar Sakit Belakang Ke Sakit Hati...!

Bila dengan Anwar sakit terus ingat masa-masa dulu zaman dia kena tahan dengan polis. Masa itu, dengar cerita macam-macam yang dilakonkanya untuk menagih simpati daripada rakyat yang masih tidur dengan penipuan Anwar.


Kalau betul-betul dia sakit, nanti kita cuba tengok besok pasal ada rakan AJ bagitau dia ada program besar juga di Manjung, Perak sampai ke malam untuk mengisi slot ceramah. Masa itu, nanti minta tolong kawan tengok tengok majlis itu. Kalau bergegar mikrofon di pentas ceramah, nampak sangtala memang kaki temberang.

Hairan juga yer bila balik dari luar negara terus jatuh sakit. Agaknya apa yang Anwar dah buat sepanjang berada di luar negara beberapa hari. Tambahan pula sakit belakang, bukannya sakit kaki ke atau sakit apa-apa jelah.

Entah-entah tersalah aksi kuat sangat hingga sampai begitu sekali sakit belakang anwar ni. Ataupun 'sakit hati' asyik kena belasah je dengan media hingga lari ke luar negara untuk mendapatkan rawatan. Tapi kalau Anwar ke luar negara keluarganya tak perlu risau sebab banyak yang 'support' dia di sana. Pendek kata apa yang dia nak pasti dapat, bertuahnya Anwar...

@AJ@

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox