PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Sunday, April 17, 2011

Anwar Tekad Berjumpa Pengeluar Jam 'Omega'..!

Pakatan pembangkang mengatakan kejayaan merampas beberapa kerusi penting adalah sesuatu yang amat membanggakan dan diangap satu sejarah. Bagi AJ pula, agak berbeza kerana kemenangan pembangkang kali ini paling mendukacitakan dan amat memalukan terutama PKR yang beriya-iya memperjudikan calon mereka di 49 kerusi yang akhirnya hanya mendapat 3 kerusi sahaja.

Persaingan antara SUPP dan DAP dilihat adalah sesuatu yang agak tradisi kerana kedua-dua parti berkenaan sememangnya bertapak di negeri berkenaan berbeza dengan PKR yang datang jauh dari semenanjung dengan membawa isu sandiwara yang tiada kesudahannya.

Agak aneh, ketika Pakatan Rakyat mengadakan sidang media selepas keputusan rasmi, DI MANAKA NUAR BERAHIM KETIKA ITU, KERANA YANG ADA HANYA ISTERINYA WAN JIJAH DAN AZMIN PENGAMPU????


DIMANAKAH ANUAR????


Kejayaan Pakatan Rakyat menggandakan bilangan kerusi di Sarawak dengan memenangi 15 buah kerusi yang ditandinginya merupakan satu pencapaian cemerlang, kata Presiden KEADILAN, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail.

Katanya, kejayaan itu juga bukti penerimaan rakyat Sarawak terhadap KEADILAN dan Pakatan Rakyat, biarpun terpaksa berdepan serangan Barisan Nasional yang berterusan memperkudakan jentera kerajaan.

“Tidak pernah berlaku dalam sejarah pilihan raya negeri Sarawak ini (yang) menjurus kepada dua sistem.

Sepanjang kempen kali ini, kita melihat rakyat Sarawak begitu prihatin terhadap isu yang dibangkitkan,” katanya dalam sidang media di Bilik Gerakan Utama KEADILAN di Satok, malam tadi.

Turut hadir ialah Timbalan Presiden KEADILAN, Mohamad Azmin Ali dan wakil rakyat Batu Lintang yang baru, See Chee How.

Wan Azizah mengucapkan tahniah kepada rakyat Sarawak kerana berani melakukan perubahan dengan memilih KEADILAN di tiga kawasan iaitu Ba;kelalan, Batu Lintang dan Krian.

TAK PAYAH NAK UCAP TAHNIAH, SEBAB KEMPEN KORANG TU ASYIK DOK MENGHINA KAUM PERIBUMI JE SAMPAI KE SUDAH, SEBAB ITULAH RAKYAT SARAWAK TAK UNDI PKR DAN YANG MENANG HANYA DI KAWASAN BANDAR SEBAB 'LUPA DIRI'..

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox