PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, March 30, 2011

Salahuddin Ayub Menuduh UMNO Tidak Mustahil Mengupah Pembunuh!

Salam..

Sejak bertahun tahun lamanya dalam pemerintahan BN di negara ini belum pernah ada wakil rakyat pembangkang telah dibunuh sepertimana yang berlaku di negara-negara Timur Tengah seperti di Iraq, Pakistan, di Yaman, di Benua Africa malah lain lain negara mengalami konflik politik yang keterlaluan.

Perkembangan terbaru ada desas desus di dalam siri ceramah PAS, salah seorang yang boleh dianggap 'jaguh'dalam PAS itu Salahuddin Ayub sekali lagi mengeluarkan kata-kata yang boleh dianggap agak keterlaluan dimana dengan nada sombong dan angkuh mengatakan tidak mustahil satu hari nanti 'UMNO akan mengupah pembunuh ' bagi mengekaklan kedudukan kuasa politik.


Ayat ini sekiranya dikeluarkan oleh Wakil Rakyat BN, semestinya puak puak pembangkang dengan pantasnya membuat laporan polis ada sebab menghasut dan berbau ugutan. Jika inilah pemikiran yang ada dalam diri pemimpin PAS, sudah pasti negara kita ini dipenuhi dengan pembunuh pembunuh upahan 'assasin' yang menyebabkan kehancuran sesebuah negara.

Namun, hakikatnya sudah berpuluh puluh tahun negara kita mencapai kemerdekaan hasil daripada perjuangan pahlawan terdahulu telah banyak melahirkan 'JAGOAN' dalam parti pembangkang terutama PAS termasuklah si Salahuddin al penghasut rakyat.

Soal ingin melabbelkan UMNO tidak mustahil akan mengupah pembunuh ini timbul ekoran daripada klip video seks yang membabitkan Anwar Al Juburi yang aman dianggap oleh pembangkang sebagai satu konspirasi jahat yang didalangi oleh UMNO.


Heii! orang orang PAS, dan semua pembangkang tegar, memang kamu semua ni dasar suka memaki hamun, dan fitnah sesuka hati kerana dendam yang terlalu kesumat dalam diri disebabkan asyik menerima kekalahan dalam pilihanraya dan kempunan untuk mendapatkan kuasa.

Kita semua patut rasa bersyukur hidup dalam negara yang aman dan harmoni  disamping mempunyai masyarakat yang berbilang kaum dan saling menghormati antara satu sama lain. Namun disebabkan lahirnya beberapa ekor penghasut dalam pembangkang termasuklah Salahuddin AL Bodohi menyebabkan suasanan harmoni yang dikecapi selama ini semakin tergugat.

Masih bermain difikiran AJ sewaktu kes liwat yang membabitkan Anwar pada tahun 1998 dahulu di mana ada beberapa saksi kes berkenaan telah mati dibunuh. Disini kita boleh menilai sendiri parti mana yang sanggup mengupah pembunuh demi mengekalkan kuasa politik???

Pembangkang sememangnya mahu melihat negara ini dalam keadaan huru hara seperti yang berlaku di negara negara konflik seperti yang AJ nyatakan di atas bagi memenuhi cita-cita hawa nafsu mereka di samping mendokong pemerintahan Rejim Anwar Al Juburi. Akan bersambung.....)

@AJ@

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox