PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Sunday, March 25, 2012

Laporan polis ke atas parti PKR yang menggunakan dana dari Yahudi

Nampak gaya semakin hari semakin banyak NGO's yang dah meluat dengan tingkah laku Anwar Ibrahim dan hari ini satu lagi laporan polis dibuat oleh sebuah pertubuhan yang dikenali Persatuan Usahawan Muslin Negeri Perak. Dengar cerita, persatuan ini tidak berpuas hati terhadap parti PKR yang bersekongkol dengan NGO Yahudi untuk menumbangkan kerajaan sediada.

Laporan itu dibuat oleh pengerusi persatuan saudara Yusof Ismail dengan mengadakan demo aman di hadapan Town Hall Ipoh. Beberapa plaikad turut dipaparkan yang mengutuk tindakan Anwar Ibrahim berbaik dengan Yahudi secara senyap bagi tujuan mendapatkan dana kempen pilihanraya.

7 comments:

  1. Saya akan berdoa kepada Allah agar Anwar terbuka hati menerima hidayah serta menyedari perbuatan beliau adalah salah dan memperbetulkan langkahnya demi kesucian Islam sejagat

    ReplyDelete
  2. anwar sanggup bergurukan yahudi dan merangkak meminta sedekah dari dana yahudi hanya semata-mata nak capai cita-citanya yang amat merbahaya pada rakyat !

    rakyat asyik kena tipu tak guna akal percaya bulat-bulat. Kalau kerajaan buat baik, mereka kata tak betui, rasuah, salah guna kuasa...

    habis tu hangpa ingat PKR, PAS dan DAP tu betul sangat ker????...piraahhhhhh.Sampai bila pun aku tak caya kat Anwar

    ReplyDelete
  3. Hati-hati skit polis, Anwar dan sahabat yahudi dah mula menyusun strategi untuk hancurkan kerajaan BN dengan apa jua kaedah sekali pun......

    ReplyDelete
  4. ada pemimpin pr dengan sombongnya berkata dia tak takut walaupun sejuta lapuran polis dibuat.selagi rakyat menyokong dan boleh diperkuda selagi itulah mereka menganggap perbuatan mereka adalah yg terbaik.

    ReplyDelete
  5. Anwar tahu dia banyak guna strategi dan idea yahudi untuk lumpuh BN. sebabitu isu apco diperbesarkan dan digunakan pak turut setia yang mendakwa lebih islam daripada orang lain. lantaran itu dia beri peluang kepada DAP dan PKR. Sekarang siapa yg sebenarnya kuat? pas, dap atau pkr. fikir2kan lah umat Islam?melayu jangan dilayu oleh orang lain.

    ReplyDelete
  6. Dahla bodoh bangang pulak tu..

    ReplyDelete
  7. Bang nuar dah lama belasah duit yahudi, penyokong dapat hampas dok kena auta sampai ke tua...Tak serik-serik dia orang ni

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox