PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Monday, March 05, 2012

Biar betul! hanya 15 orang yang sambut Anwar Ibrahim di Surau Madah Manjung

Malang sungguh nasib ustaz Anwar bila sampai je di surau Madah Manjung untuk menunaikan solat Maghrib disambut dengan hambar oleh penduduk. Seolah-olah penduduk sekitar Manjung tidak berkenan dengan kehadiran Anwar. Ada kot dalam 15 orang yang sambut Anwar itupun tak sampai 20 orang. Yang adapun hanya ahli surau Madah yang ketika itu dah nak masuk waktu Maghrib. Apa nak jadi agaknya yer kepada Anwar??. Kesian aku tengok dah kurus sampai muka cekung berhempas pulas di pelusuk negeri untuk berceramah untuk menutup aib dirinya.

BERAPA KERAT JE YANG SAMBUT

MASA NI DIA KATA SAKIT PINGGANG


Satu hari Anwar menjelajah negeri Perak dari pagi sampai ke malam. Program ini dengar khabar dianjurkan oleh PKR Bahagian Lumut sempena majlis ceramah yang dibuat di Marina Island. Jadi, sejak dua hari lagi jentera PKR sudah membuat hebahan tentang progam yang akan dihadiri Anwar Ibrahim. Rasanya, penganjur sudah menjangka bahawa program mereka tidak mendapat sambutan penduduk setempat.

Lepas je solat Maghrib, Anwar diberi peluang oleh pengerusi Surau Madah untuk menyampaikan 'tazkirah' agama. Betuiii ka?? Tak banyak pun cerita pasai agama sebab aku diberitahu bahawa Anwar khusyuk mempromosikan dirinya yang baru balik dari luar negara. Percaya atau tidak terpulang tapi bagi aku memang takkan percaya bila dia kata baru berjumpa dengan Dr Yusoff Al Qardawi kononnya bersimpati dengan nasib yang menimpa Anwar. Hingga berbesar hati memberi sebuah buku terbaru tulisan Dr Yusof Al Qardawi sebagai hadiah kepada Anwar.

Lama kelamaan baru nampak kelibat hadirin yang datang ke surau berkenaan itupun kebanyakannya golongan berumur. Susah nak tengok golongan muda dan kalau adapun, memang penyokong tegar PAS di kawasan Manjung.

Lepas je habis di surau, Anwar terus ke Marina Island untuk menyampaikan ceramah dan disana dengar khabar disambut oleh sekumpulan kecil pemuda PKR. Kalau nak tahu, dewan Marina tu memang besar tapi malang sekali lagi kerana masih banyak kerusi yang tidak dipenuhi di dalam dewan.

BANYAK LAGI KERUSI TAK PENUH

TENGOK BADAN PUN DAH KURUS

TENGAH CONTROL TAK BAGI NAMPAK PERUT TIMBUL

INI SEMUA PENYOKONG TEGAR PAS

Yang datang dengar ceramah tu, bukan saja penduduk tempatan tetapi ada juga rakan-rakan bagitahu bahawa sebahagiannya datang dari kawasan luar Manjung termasuk Taiping dan kawasan Kayan dan nak masuk sempadan Teluk Intan.

17 comments:

  1. lepas tkzirah di surau malam tu dia tibai pelacur...

    ReplyDelete
  2. Buat apa laaaa....pas manjung bersusah payah sambut anuwar mai manjung..! orang manjung bukan semua bodo nak sanjung pemimpin membuta tuli...pas oh! pas !

    ReplyDelete
  3. pas pis pus....apa nak jadi dgn parti hamPAS nyoir ni

    ReplyDelete
  4. Mana manjungMari tak nampak bulu hidung pun ? ..lepas ni jemput Ostat Bad lak bagi cermah..sure ramai nyerr...pahtu minta ostat bad baca doa pecah perot sekali naaa....apa punya Surau madah yg jadi mangsa !!

    ReplyDelete
  5. Betul ker ni? Ko kalau nak menipu tu biar ada fakta. Kalau dah namanya penjilat kaki puak-puak umno banyak yang berebut-rebut nak jadi kaki fitnah. Ko fikir sikit anak bini ko tu dok makan hasil buat kerja fintah.

    ReplyDelete
  6. Rosli

    Hang tau apa banggap penjilat jubur nuar???. Yang hala kau buat benda tu jadi haram dan yang haram kau jadikan halal. Sama macam pemimpin kesayangan anwar kaki jubur dan kaki liwat langsung tak boleh pakai. Puihhhhh

    ReplyDelete
  7. Rosli biarla depa pkir bukan2 pasal anwar.. suatu hari nnti depa akan tahu gak.. such as duit negara hilang ke mana n others.. tyme2 nak mengundi ni, mcm2 la ada.. xkan x tau kot.. biasala puak2 umno ni cacing kepanasan..

    yang penting kita menjalni khdupan mengikut jalan Allah swt..

    ReplyDelete
  8. sampai bila pun aku tak akan sokong anwar sbbnya dia boleh angguk2 kepala kat mayat teo beng hock. tak pernah dalam sejarah orang islam melayu tunduk2 kat mayat. karpal sing dalam video tu pun tak nak melakukan sedemikian. nauzubillah

    ReplyDelete
  9. Pas punya orang pun bukannya pandai dan alim sangat tapi mereka ini tunjuk pandai quran pun tak reti baca tambah manjung mari lagi bodo bekas navy pencen ape yang dia tau, mengutuk dan mencaci orang dia tau la. bodoo punya navy, bangsat punya keturunan mati nanti bumi pun tak mau terima....

    ReplyDelete
  10. Saudara Rosli ni bekas navy patut la bodoo seangkatan dengan manjung mari.Bos depa ni laksamana puki makdiya Imran bakal Adun Pulau Sembilan. ha..ha..ha..mamposla puak-puak navy bodoo ni kena jual. keja 10 tahun, pas tu mintak berhenti, la ni sebok mintak pencen kat kerajaan BN. pila la mintak kat Nizar...wat pe nak mintak kat kerajaan BN hangpa kan tau yang kerajaan BN rasuah yang hang nak terlibat sama wat pa. KERA-BAT kan ada.BODOO punya navy....

    ReplyDelete
  11. Kepada orang orang Manjung, tahniah dan terima kasih kerana tidak memberi sokongan serta tidak memberi sambutan kepada Anwar Ibrahim, seorang yang telah disahkan sebagai peliwat dan juga penzina. Kepada seluruh orang orang Melayu di negara ini, tolonglah....tolong boikot si jembalang seekor ini kalau mahu negara kita selamat. Janganlah kita membabi buta menyokongnya kelak kita akan jadi babi yang buta. Insaflah akan balasan Allah yang akan menimpa kita semua kerana bersubahat dan menyokong laknatullah yang bernama Anwar Ibrahim ini. Salam MM NATAR Subang Jaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astaghfirullah...atas fakta apa yg saudara2 semua perkatakn ni. Saya rasa semua yg bg komen bukannya berada diposition yg layak utk mmberi komen. Jgn mghukum org lain melalui apa yg kita sendiri tidak pasti kebenaran yg sebenar...wallahu'alam..

      Delete
    2. setuju MM natar.

      tolak badut PKR. Tolak keluarga 69 anwar vs jijah. Tolak tanggang anak derhaka. tolak badut sekular PAS. Tolak DAP parti rasis / tak sedar diri.

      Delete
  12. Tak pasti apa lagi...video tibai china doll, video tibai siam doll, video aiskrim tak sejuk. Tolangla rakyat malaysia..tolak la badut-badut PKR. Perosak bangsa, agama dan negara. BN tak sepenunhya bersih, tapi hati-hati diaorang tak sampai nak hancurkan negara.

    ReplyDelete
  13. SOkong!!!! jangan beri muka kpd aljuburi ini nanti rosak bangsa ...sekarang pun dah banyak kes LGBT la, murtad la...semuanya angkara silaknat ini....

    ReplyDelete
  14. Anwar dah x laku dah..

    ReplyDelete
  15. aku tengok muka anwar ni macam muka orang dah bau tanah ..macam muka bangkai pun ada , tengok muka dia pun aku rasa jijik dan loya , serabut betul ..

    minta2 anwar ni cepat sadaqalahu azim , aman dunia ..

    ReplyDelete

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox