PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Monday, February 27, 2012

Puihhh..Sial punya Badrol Amin dia makan sedap orang lain nak disalahkan

Tak taula apa nak jadi dengan pakatan haram pembangkang hari ni yang susah nak mengaku bila buat salah. Jika sudah nyata buat salah dan silap apatah lagi melibatkan maruah, balik-balik UMNO yang dipersalahkan. Kenapa mereka tidak pernah menyalahkan Tuhan yang Maha Esa di atas segala musibah yang berlaku.

Contohnya dalam kes Badrul Al Buriti yang didakwa berkhalwat dengan bini orang sekali lagi menyifatkan apa yang berlaku sebagai konspirasi jahat terancang UMNO untuk menjatuhkan maruahnya. Apapun kau dah memang dah tak bermaruah sejak berita ini menjadi hangat dibahas di media-media.


Ustaz kejadah apa macam ni langsung tidak mencerminkan seorang ustaz. Patut atau tidak kita yang masih waras boleh berfikir adakah sesuai jam 2 pagi berdua-duaan di dalam bilik dengan alasan menghulurkan bantuan kepada wanita berkenaan??? Fikila kalau ada otak. Lembu pun dapat fikir hang tu nak berdolak dalih sebab dah terlampau merah muka sebab malu besar. Puihhhh...! Aku ludah muka hang ustaz oiiii..

Petikan MStar Online..

PETALING JAYA: Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Badrulamin Bahron mendakwa insiden beliau ditangkap khalwat dengan seorang wanita bersuami pada Sabtu lalu merupakan perangkap terancang yang didalangi Umno.

Malah menurut beliau, suami wanita berkenaan yang dikenali sebagai Faizal turut terlibat dalam usaha menganiaya dan menghancurkan karier politiknya.

"Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya.

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Isnin.

Pada Ahad Badrulamin tampil menafikan bahawa beliau ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri orang oleh Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) pada awal pagi Sabtu di sebuah hotel di Balok..

Malah Badrulamin mendakwa kejadian berkenaan merupakan tindakan terancang pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan beliau.

Dalam pada itu ditanya kemungkinan peragkap yang dimaksudnya itu didalangi oleh ahli PKR dan penyokong pembangkang sendiri, Badrulamin menolak perkara berkenaan.

"Saya tak fikir rakan-rakan saya terlibat. Saya yakin dalam perjuangan kami bersama, mereka tidak akan khinati saya," katanya.

Pada pukul 3 petang ini Badrulamin akan hadir ke pejabat Jaip ditemani peguamnya, Ahmad Nizam Hamid bagi membantu siasatan berhubung kes khalwatnya.

No comments:

Post a Comment

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox