PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Sunday, October 02, 2011

Namewee sang babi cibai sekali lagi buat hal

Namewee@ Cina babi cibai sekali lagi buat hal apabila Jabatan Pengarang Utusan Malaysia membuat dua laporan polis ekoran satu klip video yang telah dimuat naik ke lama youtube mencaci dan mengutuk wartawan Fauziah Arof menggunakan bahasa yang kesat.

Nak tahu selanjutnya baca DISNI.

Ini videonya..



Justeru, kita tengok apa tindakan KDN terhadap laporan yang dibuat Utusan Malaysia terhadap sang cibai babi lahanat ni selepas ini. Sekiranya, Menteri atau yang berkenaan cakap itu sebenarnya salah faham, maknanya kerajaan pun turut bersekongkol dengan si banggang lahanat.

Bahasa mudah, kerajaan pun sama macam pekak badak dan langsung tidak mengambil kira sensitiviti kaum yang pernah dicetuskan di banggang Namewee BABI. Akhir sekali kerajaan akan terima padah pada pilihanraya akan datang.

Benarkah Sang banggang ni menyokong 1 Malaysia??. Atau saja nak bermuka-muka untuk 'memukau' kerajaan supaya bersetuju dengan apa yang dia buat?. Firasat aku tetap mengatakan bahawa sang babi ni tidak akan mengundi kerajaan waima kerajaan selalu bagi muka kepada dia.

Bahasa kesat aku gunakan amat bersesuaian dengan cerita si banggang ini supaya kerajaan tidak lagi berkompromi dengan cibai lahanat bernama Namewee.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox