PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, October 18, 2011

Beza antara Profesor tulen dengan Profesor bertaraf tahi ayam candu

Mungkin sesetengah daripada kita sudah sedia maklum apa yang maksudkan dengan Profesor bertaraf tahi ayam candu. Kiasan ini sebenar tepat ditujukan kepada Aziz Bari yang merupakan salah seorang Melayu abad baru kelahiran Anwar Ibrahim diklaskan sebagai pengkhinat kepada negara dan bangsanya sendiri.


Tugas sebagai seorang ahli akademik sepatutnya tidak dicampur aduk dengan politik. Kiranya Aziz Bari bercita-cita ingin menjadi salah seorang ahli politik yang mendapat perhatian, dipersilakan keluar baris dalam bidang akademik seterusnya menceburi bidang politik sepenuh masa. Ini bertepatan dengan saranan yang dibuat oleh YB Zulkifli Nordin bahawa Aziz Bari seorang yang biadap terhadap kesucian institusi Raja.

Cuba anda perhatikan sendiri air muka Aziz Bari adakah sama seperti tahi ayam candu yang dikategorikan tahi ayam paling busuk diantara tahi ayam. Air muka langsung tidak menunjukkan keceriaan di wajahnya dan hampir sama dengan idolanya Anwar Ibrahim al Juburi.

Inilah satu-satunya individu yang telah mencemar nama baik seorang yang bergelar Profesor di negara ini. Sama sepertimana tahi ayam candu apabila terkena sedikit, baunya busuk tak boleh nak tahan lagi.

Justeru itu, dipersilakan Aziz Bari yang dikenali Profesor kangkung menyahut pelawaan YB Zukifli Nordin untuk berdebat berhubung kenyataan kontroversi yang mempertikaikan titah Sultan Selangor dalam kes serbuan JAIS ke atas gereja DUMC.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox