PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Thursday, June 30, 2011

PAS sanggup mencetak kad "walimatul urus" perkahwinnan ADUN Cina bukan Islam?

Bukti Melayu yang beragama Islam dalam PAS dan PKR semakin bodoh menjadi kuda tungangan Cina semakin terserlah apabila kesanggupan mereka mencetak kad perkahwinan ADUN Teja, Perak iaitu Chang Li Kang (PKR)mengkut kaedah 'Walimatul Urus". Sepertimana yang kita sedia maklum, kaedah percetakan kad perkahwinan Walimatul Urus hanya digunapakai bagi pasangan muslim yang ingin melangsungkan perkahwinan. Namun disebabkan terlalu, memuja seorang wakil rakyat Cina, mereka sanggup menggunakan kaedah ini bagi perkahwinan Chang Li Kang dengan pasangan Chong Lai Chan.



Malah, pengikut PAS dan PKR yang beragama Islam dikatakan berbangga kerana telah berbuat demikian. Mujurlah dalam kad jemputan berkenaan tidak tertera dengan ayat-ayat suci Al Quran, jika tidak tindakan bodoh penyokong PAS dan PKR yang beragama Islam ini adalah sesuatu yang amat memalukan umat Islam keseluruhannya.

Tidak mustahil satu hari nanti, rakan Pakatan PAS seperti DAP sanggup melakukan perkara yang lebih teruk daripada ini semata-mata untuk kekal berkuasa. Soal pegangan tidak lagi menjadi tunjang kepada perjuangan PAS yang akhirnya memberi laluan kepada bukan Islam untuk terus memperlekehkan kesucian agama Islam.

Hari ini, kita dapat melihat khususnya PAS begitu 'memuja' rakatan pakatan mereka tidak kira dalam DAP mahupun PKR yang bukan Islam ketika 'mempergunakan ayat Quran' semata-mata untuk meraih simpati dan undi penyokong PAS. Sebagai contoh, kita pernah dikejutkan dengan penampilan Wakil Rakyat DAP yang seolah-olah memperseda ayat Quran ketika berceramah iaitu Nga Kor Ming. Malah, amat menyedihkan apabila individu yang dianggap ulamak iaitu Nik Aziz, sanggup mempertahankan pemimpin DAP ini ketika 'membaca' ayat Quran sekaligus telah mengguris hari umat Islam keseluruhannya. Saksikan video dibawah......

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox