PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, June 28, 2011

Joe Bedul memang suka sedut air liur yang dia ludah...!

Dengar cerita Jo Bedul rasa keluh kesah gelisah dan tak senang duduk setelah pendedahan tentang dirinya yang turut mengaku bahawa Anwar Al Juburi adalah lelaki dalam video seks. Ekoran pendedahan menerusi video yang telah dimuat naik dalam laman youtube dan blogger Papagomo, Joe bedul telah mengeluarkan kenyataan dalam laman web Malaysian Insider menafikan sekeras-kerasnya tentang dakwaan bahawa beliau telah diberikan wang pendahuluan berjumlah RM100,000.00 daripada Datuk Eskay untuk membawa  wakil rakyat PKR turut sama menonton video seks berkenaan.


Memang kesian kepada Jo Bedul kerana tidak sampai seminggu berhempas pulas menyiapkan rakaman video menafikan penglibatan Anwar Al Juburi, timbul pula video baru yang mendedahkan edisi pembohongan sebenar yang belaku ke atas dirinya. Memang Jo Bedul ditakdirkan menjadi Wakil Rakyat PKR berstatus malang.

Video yang didedahkan oleh Papagomo memang jelas dan nyata tanpa sebarang keraguan dan jika diserahkan kepada pakar sekalipun, memang sah itu Joe Bedul 1000% bersama Trio Datuk T yang asyik 'melayan' adengan Anwar Ibrahim bersama Cina doll.



Sebab itulah dalam kenyataan penafiannya dalam Malaysian Insider hanya 'berkisar' mengenai jumlah bayaran RM100,000.00 yang diperolehinya daripada Datuk Eskay sebagai bayaran untuk membawa  Wakil Rakyat PKR menonton sama video seks Anwar Ibrahim. Kenapa Joe Bedul tidak menafikan lelaki malang dalam video berkenaan adalah bukannya dirinya? Maknanya, jika dia berkata demikian, sudah pasti akan memakan dirinya balik.

Cara politik yang sama diamalkan oleh Anwar al Juburi di mana tidak akan mengaku dengan mudah meskipun sudah teranag lagi bersuluh bahawa itu memang muka Joe Bedul yang selam ini begitu kuat mempertahankan Anwar Al Juburi.

Skrip yang dicipta tidak berkesan untuk melakonkan watak "penipu tarbus" sehingga memakan diri sendiri. Joe Bedul boleh diibaratkan sebagai manusia yang "JILAT BALIK AIR LIUR YANG DILUDAHNYA". Benar kata-kata Datuk Seri Zahrain Mohamad, bahawa Anwar hari ini dikelilingi oleh pemimpin-pemimpin yang mempunyai otak pembelit sama sepertinya.

Begitu juga dengan jam omega Anwar yang telah ditunjukkan oleh Datuk Eskay kepada Joe Bedul turut merungkai persoalan yang selama ini menjadi tanda tanya. Anwar dan satu keluarga berjaya menipu rakyat yang akhirnya "menerima musibah" daripada Allah satu persatu. Nauzubillah..!

Berdasarkan pemerhatian saya, 'body langguage' Joe Bedul memang menggambarkan beliau adalah seorang pemimpin kaki penipu dan kaki songlap duit. Memang sesuai menjadi barua Anwar Ibrahim.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox